• Anonym (Trygghet)

Hur länge ger du oralsex?

Hur uthållig är du att ge oralsex till din partner (eller ONS)?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge ger du oralsex?
  • Anonym (J Deep)

Brukar aldrig klocka det vi pysslar med, dessutom är oralt en naturlig del av sexet, så det slickas och knullas och sugs och knullas igen, om vartannat tills vi båda är nöjda och glada

• Anonym (Trygghet)
    Anonym (J Deep) skrev 2019-05-28 17:23:11 följande:

Brukar aldrig klocka det vi pysslar med, dessutom är oralt en naturlig del av sexet, så det slickas och knullas och sugs och knullas igen, om vartannat tills vi båda är nöjda och glada

Tack för din medverkan i tråden
  • Lånehajen

Skulle gissa runt en kvart kanske vanligtvis och då har hon hunnit komma ett par gånger, har dock inga problem att ge längre än så om det behövs.

• Anonym (Man)

Jag slickar gärna min fru och hon gillar det mycket.
    Ganska ofta när hon är upphetsad vill hon att jag slickar henne till orgasm. Det gör jag gärna, men det tar ofta ca 30 minuter av ganska intensiv stimulering, ibland ännu längre. Det känns ibland väldigt länge och det är en fysisk prestation att klara detta.
    Helst vill hon att jag håller upp när hon är nära, att jag håller henne på gränsen några gånger, för att hennes orgasm ska bli extra skön och förlösande.

Hon har aldrig sugit mig längre än 5 minuter. Om jag inte har hunnit komma eller om jag inte är nära så avbryter hon ofta efter kortare tid än 5 minuter. Om hon vill att jag ska komma av att hon suger mig så håller hon aldrig upp utan stimulerar mig så intensivt som hon kan så att jag kommer så snabbt som möjligt.
    Ibland skulle jag önska att hon drog ut på det lite och höll mig på gränsen en stund, för att kanske få uppleva något liknande som hon.

Jag har försökt kommunicera, både genom handling och samtal, om detta men det spelar liksom ingen roll hur jag lägger upp det så känner hon sig kritiserad och då blir jag helt utan oralsex under en lång tid.

Men trots allt så har vi ett fantastiskt rikt och varierat sexliv, så jag får väl ta det onda med det goda.

• Joyho

Anses på riktigt allt över 5 minuter som länge?! Jag tycker det är larvigt kort tid. Trodde på riktigt inte att nån sög så kort som 1-2 minuter. Varför ens bemöda sig med att börja då.

• Pentra

Men, hallå! 5 minuter! Det är ju så kort tid, så man knappt hinner att ge något. Jag och min partner smeker, leker och smakar på varandra omvartannat. Och min partner vill att jag drar ut på det så länge som möjligt, och det gör jag gärna. Skall jag bara få uppleva oralsex i 5 minuter så är jag hellre utan och tar orgasmen på egen band ist. Den kortaste tid jag kommit på, genom oralsex, är 7 minuter, men då fick jag stressa mig till orgasm, och det kändes ju på det hela taget inte så njutningsfullt egentligen. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (J Deep) skrev 2019-05-28 17:23:11 följande:

Samma sak här, beror på om jag skal göra honom klar efter ha tömt sig, eller som en del av förspelet.  Älskar att leka med kuk och pung. Göra spetsig tunga och slicka kulorna medan jag runkar t.ex.
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Trygghet) skrev 2019-05-28 17:13:16 följande:

Hur uthållig är du att ge oralsex till din partner (eller ONS)?

Jag vet inte, för jag får inte slicka henne. Hon vill helt enkelt inte bli slickad. Tråkigt men bara att acceptera.

Men hon är nästan beroende av att suga. Det gör hon ofta och länge på eget initiativ. Oftast suger hon >20 minuter. Det har hänt att hon hållt på i mer än en timme. Hon blir riktigt kåt av att suga. Ju längre hon suger ju snabbare går det för henne när vi sedan börjar knulla.
  • Anonym (Vem tar tid?)

Ingen aning, har aldrig tagit tid.

Håller på tills han kommer eller till man blir sugen på att göra något annat.

Svar på tråden Hur länge ger du oralsex?