• Anonym (Stringälskarn)

Öppen BH

Hur många har-kör med öppen kupa på BH n   ??

när och var ??

På jobbet ??

Vad har ni för storlek på den vanliga BHn och på  den öppna BHn ??

box2you.se/index.php&product_id=1243&utm_source=shopello_se&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&utm_term=intimt-220&utm_content=b342f2d9a1fe6959006d66b90f26a37e

www.evasunderklader.se/bh/speciella-bh/bh-oeppna-kupor-2/&utm_source=AdRecord

www.sinful.se/cottelli-plus-half-cup-bh&gclid=EAIaIQobChMI3uGGx5K_4gIVl9GyCh2meAAUEAQYAiABEgInSPD_BwE

• Svar på tråden Öppen BH
  • Anonym (Stringälskarn)

lyfter tråden lite

• nisse6611

Halv kupa menar du eller ??

• Anonym (Kvinnamedlust)

Jag har den understa av dina länkar, den från Cotelli. Jag har den när jag vill känna mig lite extra sexig och syndig under ex en festklänning eller när jag vill förföra min man. Inget jag skulle ha på jobbet kanske men den är härlig på. Brösten lyfts verkligen fram och jag är medveten om dem hela tiden trots kläder över vilket känns upphetsande. Jag upplever den som något stor i omkrets men bra i kupa. Lycka till!.

• Anonym (HannaSophia)

Ja, jag har flera stycken, ofta del av set med öppna trosor och höftisar. Många av dem från www.anais.pl eller www.obsessive.com

Skön känsla att bära som (kvinnamedlust) beskriver, feminint och sexigt.

• Gaskarl

Är det såna läckra halvkupade BH:ar ni menar?

• Anonym (Kvinnamedlust)
    Gaskarl skrev 2019-05-31 08:13:07 följande:

Är det såna läckra halvkupade BH:ar ni menar?

Det stämmer... vad tycker du som man om dem?
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinnamedlust) skrev 2019-05-31 13:36:15 följande:

Det stämmer... vad tycker du som man om dem?

Jag tycker det är skit läckert, inte dom som ser uppskurna ut mitt i kupan, nono, men halvkupor, skit läckert. Känns lite porrigt 70-tal
  • Anonym (Kvinnamedlust)
    Gaskarl skrev 2019-05-31 13:58:34 följande:

Jag tycker det är skit läckert, inte dom som ser uppskurna ut mitt i kupan, nono, men halvkupor, skit läckert. Känns lite porrigt 70-tal

Ja de känns busigt småporriga. Brösten blir som serverade på ett fat för den som vill smeka, slicka och nafsa.... härligt! Jag har rätt mycket bröst (F-kupa) så det blir ett hel insjö av mjuka bröst att dyka ner i. Har jag kläder över är bröstvårtorna styva och gnider mot kläderna så att jag är medveten om brösten hela tiden... jag tror att det märks på min utstrålning då.
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinnamedlust) skrev 2019-05-31 15:02:33 följande:

Ja de känns busigt småporriga. Brösten blir som serverade på ett fat för den som vill smeka, slicka och nafsa.... härligt! Jag har rätt mycket bröst (F-kupa) så det blir ett hel insjö av mjuka bröst att dyka ner i. Har jag kläder över är bröstvårtorna styva och gnider mot kläderna så att jag är medveten om brösten hela tiden... jag tror att det märks på min utstrålning då.

Så härligt du förklarar.. Mmm, men nu räcker det :)
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinnamedlust) skrev 2019-05-31 15:02:33 följande:

"för den som vill smeka, slicka och nafsa".... Men, jaa tack.
Svar på tråden Öppen BH