• Anonym (Hur vanligt är detta egentligen?)

hade du sex med en lärare i högstadiet eller gymnasiet?

Lärare som har sex med sin högstadie eller gymnasieelev. Rätt sunkigt om du frågar mig, men jag undrar hur vanligt det är. När jag har hört mig om lite i ämnet är det skrämmande många som antingen själva har haft det, eller som hade en skolkamrat som var med om det. Enbart frivilligt sex från lärarens sida räknas för omröstningen, har man blivit våldtagen av en elev så är det naturligtvis tragiskt och helt fruktansvärt, men just detta säger ingenting om lärarens eventuella sunkighet och villighet att ha sex med sina elever, vilket är vad som undersöks.

Vanligast verkar vara manlig lärare och tonårstjej, men har även hört fall där det inte vart så utan andra konstellationer. Kvinnlig lärare med pojke, manlig lärare med pojke osv.

Jag vill veta hur vanligt det är, så rösta om du har haft det eller ej. Jag förväntar mig (förhoppningsvis) ett enormt antal nej och inga eller få ja. Men vi får se vad undersökningen säger.

Kommentera gärna med anekdoter om er egen skoltid på temat.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hade du sex med en lärare i högstadiet eller gymnasiet?
  • Anonym (A)

Nepp, det hade jag inte.

• Anonym (Ull)

Ja, min lärare i religion och hans fr, båda 50+ Vi bidde tillsammans ett tag också

• nyfikenxx

Ja, i högstadiet. Och nästan i gymnasiet, men inte en riktig lärare, shåhär vikarie som inte är fajtisk lärare och någit yngre än faktiska lärare.

• CrazyIvan

På gymnasiet var det en tjej i parallellklassen som hade sex med en SO-lärare. Hennes mamma var kemilärare på samma skola...

• Hejhjälpmig

Svensklärarinnan igenom hela sista året på gymnasiet. Ångrar inte det, var väldigt bra sex. I högstadiet var en lärarassistent lite närgången på en klassresa men hon gjorde inte så mycket mer än att tafsa över skrevet på en längre bussresa. Kom i byxorna ganska snabbt

• Anonym (S)

I 9an med musikläraren. Han var ganska ung. Hade kk-relation ett tag men tog slut strax efter jag gått ut 9an. 

• Anonym (/)
    Anonym (Ull) skrev 2019-06-01 15:21:35 följande:

Ja, min lärare i religion och hans fr, båda 50+ Vi bidde tillsammans ett tag också

Hade du en relation med din religionslärare och hans fru?
  • Anonym (benny)

vet inte hur jag ska svara på frågan, men jag har haft sex med en lärare från högstadiet, men detta skedde efter jag gått ut gymnasiet. vet inte om det räknas då

• Anonym (27-åring)

Precs som benny hade jag sex med min fd lärarinna i matte från högstadiet. Fast efteråt så att säga..

Var för ca 4 år sedan nu. Så sprang vi på varandra på krogen. Hon blev så exalterad över hur bra det hade gått för mig osv....

Hur som, vi hamnade hos mig och knullade hela den natten.

Ska tillägga att hon var 63 när vi sågs.

• älskamigmucho

Jag var en strulig skolkande tjej i ettan på gymnasiet jag hade usla betyg o efter läsåret var det nån sommarundervisning jag tvingades gå i. Det var lite olika elever som jag ibte kände från andra klasser o så min hjälplärare som var typ 35 o han tog på mig när han kunde. Han flirtade öppet med mig o jag lät honom berömma min kropp etc o jag frågade om jag kunde tenta av ämnena på nåt annat sätt. Jag vet att min riktiga lärare måste märkt något, jag stannade ofta kvar ensam med honom o jag lät honom titta när jag tog på mina bröst uranpå tunna linnen etc. Jag var van att bli tillsagd vad jag skulle göra med min kropp men han här var mer stum o kåt så jag bad honom sätta sig tillrätta vid katedern så började jag be honom om olika betyg medan jag smekte mig o stönade högt o han godkände ett efter ett. Han runkade o sprutade snabbt innan han sa att nästa del var jag naken blöt i omklädningsrummet en viss tid o jag gjorde som han sa o Han blev mer driven att jag skulle göra vissa saker för honom. Jag lät ju honom tafsa på mig o jag stönade inför honom. Han ville pulla mig på olika sätt o jag bad honom ta för sig av min kropp. Han var inte sen att gå med på att godkänna ännu fler av mina underkända kurser för jag var duktig på att kåta upp honom. Han knullade mig aldrig fast jag erbjöd honom, tänkte det var det han skulle ha innan han var nöjd så slapp jag fler gånger sen men han ville inte ha kondomn o var rädd att förstöra sitt liv om jag blev gravid... jag sög bäl av honom till slut. Nu låter det inte som att han var så reko men han var snäll mot mig o jag skulle lika gärna kunnat ge hardcoresex medan han här var väldigt försiktig. Det konstigaste är att den andre läraren som måste ha fattat att kollegan knullade mig en 16årig troublekid. Vet inte lm han var så med fler men antar det.

• Anonym (Ull)
    Anonym (/) skrev 2019-06-01 16:41:27 följande:

Hade du en relation med din religionslärare och hans fru?

Nej , bara med min lärare. Hans fru och jag turades om med att sova med honom
  • Anonym (elin)

Jag träffade min make när jag gick i ettan på gymnasiet och han var lärare på skolan(dock inte min lärare). Vi samtalade mycket i skolan och träffades även utanför skolan. Vi insåg att vi hade samma värderingar och ville leva ihop. Han bytte jobb och så inledde vi ett riktigt förhållande. Vi fick barn och gifte oss när jag var 18 år och sedan läste jag klart på distans, då var det bra att ha en lärare i huset ;)

Svar på tråden hade du sex med en lärare i högstadiet eller gymnasiet?