• tadhl

    Blev lämnat mitt i graviditet

    Hej!
    Jag vet inte riktigt vart man skall börja, hittade precis detta forum och läst några trådar.
    Jag inser att det inte finns många i min situation. Jag vill bara få ut det och få lite stöd från er.


    Jag har varit ihop med min ex sambo i 11 år och han har aldrig otrogen mig förut. Han har precis friade mig i december/2018 och vi har bokat kyrkan samt hotellet. Jag blev gravid och är nu i v. 30. Allt rasade när jag har varit i Thailand och hälsade min familje under mars, när jag kom tillbaka den 25/mars upptäckte jag att han var blivit frånvaro och han sa att han inte ville gifta oss. Till slut avslöjade han att han har träffat någon annat sedan februari/2019 och hade sex 3 gånger medan jag var borta till Thailand. Hon är 42 år och har 2 barn och han själv är 33, jag är 29 år. Jag blev så chockat och känns kniv hug i mitt hjärtat och brännande och så smärtsam. Han började med att skylla på mig med allt, skyller på att jag är oaktiva och hon(den nya kvinna) är aktiv som honom och även har samma intresse och samma tanka sätt, vår kärlek var inte stark, vi reser olika mål och bla bla bla. Han sa även att hon har öppnat upp hans ögon så att han insåg att den här förhållande som vi har, ville han inte ha med mig. Jag mådde så dåligt och hämnade i psykiatri 4 dagar. När jag kom tillbaka hem så sa han att vi ska börjar om för barnet skull men sedan hittade jag hans epost och meddelande som hon skrev till honom. Hon manipulerar honom med massa fina ord såsom ?Vet inte hur jag ska kunna vara utan dig A?det är en plåga varje dag utan dig, Kan inte låta bli att hoppas och drömma om allt vi pratat om att vi vill göra tillsammans?fantisera och längta efter din fina famn, din närhet och din underbara perfekta kropp och din fantastiska personlighet!!! :heart:?
    Jag älskar dig något otroligt mycket!! ,Längtar otroligt mycket efter dig varje dag!!?


    Jag blev jätte förbannat och slog honom kasta saker mot honom. Han flyttade ut och dan efter gjorde han slut med mig och sa att han älska mig inte längre för att han har mer känslor för henne. Han blivit iskallt och inga känslor samt personlighet förändrad blir en helt annat person som jag inte känner honom längre. Jag flyttade ut nu i nästan 1 månad med hjälpt av mina vänner och min chef. Men varje dag känns om helvetet, jag försöker tänker för barn men det är svårt att släppa honom och börja ett nytt kapitel och gå vidare. Vet inte hur lång tid kommer jag vara mig själv igen. Jag är så dåligt självkänsla och deprimerad.


    Jag vet inte vad han håller på med, hur kan han vara så självisk att lämna mig och barnet som kommer snart i augusti och gå vidare med 42 åring kvinna som har 2 barn? Hur kan man älskar någon som har träffat bara 2 månader? Kommer deras förhållande håller länge?


    Den kvinnan vet att jag och min ex sambo väntar barn och vill ändå ha min ex sambo. Var är moralen undrar jag?

  • Svar på tråden Blev lämnat mitt i graviditet
  • Gabriela11

    Beklagar verkligen din situation!!! Kan tyvärr inte säga så mycket , men du kan alltid skicka pm om du behöver prata med någon. Ta hand om dig och ditt barn! <3

  • Anonym (Y)

    Låter som att han inte har någon moral nej. Bra att du har folk omkring dig som kan hjälpa dig att må bättre igen. Det kommer att ta tid, men det kommer att bli bra till sist - du låter som en krigare! Det finns bättre människor där ute och jag tror inte att den här mannen förtjänar dig.

  • Gabriela11

    Håller med dig!!!


    Anonym (Y) skrev 2019-06-03 21:11:01 följande:

    Låter som att han inte har någon moral nej. Bra att du har folk omkring dig som kan hjälpa dig att må bättre igen. Det kommer att ta tid, men det kommer att bli bra till sist - du låter som en krigare! Det finns bättre människor där ute och jag tror inte att den här mannen förtjänar dig.


Svar på tråden Blev lämnat mitt i graviditet