• Anonym (Temporärt uppvaktad herre)

Lite väl intima "flirt"-sms

Jag blir vanligtvis inte uppvaktad av tjejer, utan är den som uppvaktar dem (och misslyckas). En tjej började uppvakta mig och även om jag inte är intresserad av just henne (Hon är väldigt snygg på ytan, men något med henne känns jäkligt "off". Svårt att beskriva).

Det började med lite "Tja sötnos, vad händer i helgen?" Ganska vänskapligt, lite rump och tuttbilder, filmat och fotat poserande och sånt trevligt. Är som sagt inte intresserad annat än i fantasin. Trevligt att runka till det där för att tala klarspråk, men hon känns som sagt lite knepig.

men sen gick det fort från "lite knepig" och "off" till "det här är obehagligt". För hon skriver att hon älskar mig, kan inte leva utan mig, svara annars skär jag mig, säg att det finns hopp för oss i framtiden annars skär jag mig, jag kan vänta i en evighet på dig bara du finns där när evigheten är slut, jag skulle kunna döda för dig, dö för dig, nämn vem du vill så dödar jag honom henne åt dig så mycket älskar jag dig. När det blir du och jag släpper jag dig aldrig, jag skall flytta till din stad, osv osv. Ber jag henne sluta eller hotar med block så skär hon sig och visar på bild.

Vad skall jag göra med detta?

• Svar på tråden Lite väl intima "flirt"-sms
  • Pierott

Du ska blockera henne och låta henne ta ansvar för sitt eget liv. Man kan inte älska nån man inte känner.

• Anonym (A)
    Pierott skrev 2019-06-04 17:35:15 följande:
    Du ska blockera henne och låta henne ta ansvar för sitt eget liv. Man kan inte älska nån man inte känner.
    Håller med, blockera
    Pierott skrev 2019-06-04 17:35:15 följande:

Det är svårt av två orsaker den ena är att jag känner mig lite skyldig med. Vi har träffats en gång, det var så vi bytte nummer. Inget mer än en kram gjorde vi då. Men jag har uppmuntrat henne att skicka sådant, inte att jag har sagt "skicka nakenfilmer och bilder" utan tackat för dem, svarat ärligt ja på frågor som har du runkat till mig och sånt. Dessutom vart lite flirtig i sms, gett komplimanger för utseendet osv.

Dessutom så skär hon sig själv om jag inte svarar, vilket hon visar på bild. Inte djupt men rispat sig på olika ställen med hot om att det blir djupare eller på andra sidan armen om jag inte svarar. Om jag skulle blocka vet jag inte vad hon skulle kunna ta sig till.
  • Anonym (...)

Skriv att detta spårat ur, att du inte har känslor för henne och blocka henne därefter. Hon verkar psykiskt störd.

• Anonym (...)

Skriv att detta spårat ur, att du inte har känslor för henne och blocka henne därefter. Hon verkar psykiskt störd.

• Pierott
    Anonym (Temporärt uppvaktad herre) skrev 2019-06-04 18:25:33 följande:

Det är svårt av två orsaker den ena är att jag känner mig lite skyldig med. Vi har träffats en gång, det var så vi bytte nummer. Inget mer än en kram gjorde vi då. Men jag har uppmuntrat henne att skicka sådant, inte att jag har sagt "skicka nakenfilmer och bilder" utan tackat för dem, svarat ärligt ja på frågor som har du runkat till mig och sånt. Dessutom vart lite flirtig i sms, gett komplimanger för utseendet osv.

Dessutom så skär hon sig själv om jag inte svarar, vilket hon visar på bild. Inte djupt men rispat sig på olika ställen med hot om att det blir djupare eller på andra sidan armen om jag inte svarar. Om jag skulle blocka vet jag inte vad hon skulle kunna ta sig till.

Fast du är inte den första eller sista som uppmuntrat tjejer att skicka bilder och filmer. Hon gör ett aktivt val utan tvång när hon skickar bilderna o filmerna, det är alltså hennes ansvar.

Skriv till henne att du känner att situationen spårat ur, att hon är en fin tjej men att du inte känner nått för henne. Önska henne lycka till i livet och BLOCKERA DIREKT! Vänta inte på svar! Vill hon rispa sig som en 15-årig emo så låt henne göra det. Hon utövar känslomässig utpressning på dig!
  • Anonym (Öh)

Det rätta är nog att blocka och glömma.

Men för den äventyrlige... Dominera rejält.

Anonym (Öh) skrev 2019-06-04 19:11:55 följande:

Det rätta är nog att blocka och glömma.

Men för den äventyrlige... Dominera rejält.

Känner jag mig äventyrlig och vi blir ett par så är det nog för livet tror jag. Då skulle jag behandla henne som en prinsessa, för jag skulle inte våga annat.

Är jag dum om jag säger att det är lite lockande? Jag vill ju också bli älskad och hon visar och berättar det väldigt tydligt. Hon får mig att känna mig väldigt stilig och som en väldigt bra man eftersom hon känner så starkt för mig. Det är inte bara varningsklockor utan varningssirener så jag får släppa den fantasin.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Temporärt uppvaktad herre) skrev 2019-06-04 19:22:41 följande:
    Känner jag mig äventyrlig och vi blir ett par så är det nog för livet tror jag. Då skulle jag behandla henne som en prinsessa, för jag skulle inte våga annat.

Är jag dum om jag säger att det är lite lockande? Jag vill ju också bli älskad och hon visar och berättar det väldigt tydligt. Hon får mig att känna mig väldigt stilig och som en väldigt bra man eftersom hon känner så starkt för mig. Det är inte bara varningsklockor utan varningssirener så jag får släppa den fantasin.
    Hur kan du ens överväga det när hon utövar utpressning mot dig? Följ de råd du har fått ovan.
Svar på tråden Lite väl intima "flirt"-sms