Lite väl intima "flirt"-sms
Jag blir vanligtvis inte uppvaktad av tjejer, utan är den som uppvaktar dem (och misslyckas). En tjej började uppvakta mig och även om jag inte är intresserad av just henne (Hon är väldigt snygg på ytan, men något med henne känns jäkligt "off". Svårt att beskriva).
Det började med lite "Tja sötnos, vad händer i helgen?" Ganska vänskapligt, lite rump och tuttbilder, filmat och fotat poserande och sånt trevligt. Är som sagt inte intresserad annat än i fantasin. Trevligt att runka till det där för att tala klarspråk, men hon känns som sagt lite knepig.
men sen gick det fort från "lite knepig" och "off" till "det här är obehagligt". För hon skriver att hon älskar mig, kan inte leva utan mig, svara annars skär jag mig, säg att det finns hopp för oss i framtiden annars skär jag mig, jag kan vänta i en evighet på dig bara du finns där när evigheten är slut, jag skulle kunna döda för dig, dö för dig, nämn vem du vill så dödar jag honom henne åt dig så mycket älskar jag dig. När det blir du och jag släpper jag dig aldrig, jag skall flytta till din stad, osv osv. Ber jag henne sluta eller hotar med block så skär hon sig och visar på bild.
Vad skall jag göra med detta?