• Anonym (TS)

    Har du varit otrogen?

    Vill se hur vanligt det är med otrohet och hur ofta det faktiskt avslöjats.

    Det är inte bara den som ÄR otrogen som kan svara. Även älskare/älskarinnor till någon som är otrogen som kan svara.

    Även de som aldrig varit otrogna kan ge sitt svar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du varit otrogen?
  • Anonym (TS)

    De som har lov från sin partner att ligga med andra bör inte rösta.

  • Anonym (TS)

    För snabb......

    Om dom inte har sex med någon som i sin tur är otrogen.

  • Anonym (Älskarinna)

    Är inblandad i otrohet sedan ett år tillbaka, har inte avslöjats!

  • Anonym (TS)

    Är det inte fler än så här som har sex?

  • Anonym (XX)

    Detta ger ju dock en ganska snevriden bild av verkligheten. Jag hade en gång sex med en kille, ca 6 månader senare fick jag reda på att han hade flickvän vid tidpunkten, detta trots att jag hade frågat honom innan akten och han svarade nej.

    Själv har jag aldrig varit otrogen och inte heller medvetet haft ihop det med någon som varit upptagen. Men ändå ska jag svara ja på frågan? Sedan kanske han också läser den här frågan och svarar ja (osannolikt men...). Helt plötsligt verkar det som att två personer varit otrogna trots att det i verkligheten endast är en.

    Vill du ha någon som helst relevans (vilken relevans man nu får på ett forum...) på fråga får du ställa om den.

  • Anonym (TS)
    Anonym (XX) skrev 2019-06-06 08:36:35 följande:

    Detta ger ju dock en ganska snevriden bild av verkligheten. Jag hade en gång sex med en kille, ca 6 månader senare fick jag reda på att han hade flickvän vid tidpunkten, detta trots att jag hade frågat honom innan akten och han svarade nej.

    Själv har jag aldrig varit otrogen och inte heller medvetet haft ihop det med någon som varit upptagen. Men ändå ska jag svara ja på frågan? Sedan kanske han också läser den här frågan och svarar ja (osannolikt men...). Helt plötsligt verkar det som att två personer varit otrogna trots att det i verkligheten endast är en.

    Vill du ha någon som helst relevans (vilken relevans man nu får på ett forum...) på fråga får du ställa om den.


    Frågan är rätt. Syftet är att få reda på hur vanligt det är med otrohet. Att du inte var medveten om att han var otrogen spelar ingen roll. Det är inte frågan om att kasta skuld åt nått håll.

    Sen är det ju som sagt en fråga ställd i ett forum så man kan inte dra några större slutsatser om hur det förhåller sig i övriga befolkningen. Så om både du och han svarar ja så har det ändå marginell betydelse.

    Men helt klart i en seriös statistisk undersökning i befolkningen så har du helt rätt. Här är det mest för att få en fingervisning....
  • Sollu

    Jag är inte svensk även vi känner inget trekant eller dela din partner till andra. Men nu lära mig Chatta med andra alltså jag har älskarna som träffa flera gånger om månaden. Första gånger ligger jag med henne att smaka en vitt tjej sen fortsätter jag och har bra kontakt. Jag har världens finaste tjej men tyvärr blir så.


    Solu
  • Anonym (TS)

    Lyfter frågan. Ju fler svar ju bättre är det!

  • Volkheim
    Anonym (TS) skrev 2019-06-05 15:21:49 följande:

    De som har lov från sin partner att ligga med andra bör inte rösta.


    Att de fått lov att ligga med andra av EN partner, betyder ju inte att de inte varit otrogna mot någon annan, eller att de ens varit otrogna, så varför skulle inte dessa få rösta?
Svar på tråden Har du varit otrogen?