• Thu 6 Jun 2019 19:31
    282 visningar
    1 svar
    1
    282

    Hjälp mig!

    Hej! I november snackade jag med en kille och vi träffades en gång. Vi skrev ganska intensivt men jag fick vibbarna av att han inte var intresserad så jag tog avstånd. I alla fall såg jag att han var ute igår så jag skickade till honom och frågade om han var ute, han skrev ja och jag svarade att det hade varit kul att ses och han frågade då var jag befann mig. Till slut sågs vi på en klubb, vi dansade lite tillsammans och enligt mina vänner tittade han mycket på mig och vi ögonkontakt väldigt många gånger. I slutet av kvällen bjöd han på en drink, vad betyder det?

    Jag skickade idag iaf och tackade för drinken, han svarade "hahaha ingen fara!", jag svarade typ att vi borde göra om det snart och han skrev "ja nästa gång får du bjuda;)". Frågade även om han kunde nu i helgen men han kommer inte vara hemma på hela helgen så där tog konversationen lite slut. Han är även min brors kompis och har fått höra att han är väldigt blyg och verkligen inte en player. Nu till min fråga, är han intresserad?

  • Svar på tråden Hjälp mig!
  • Anonym (My)
    Thu 6 Jun 2019 19:42
    #1

    Hur ska vi veta det av den lilla förklaringen? Du får väll helt enkelt skicka och fråga om det finns något datum som passar bättre och se om du får några förslag på datum.

Svar på tråden Hjälp mig!