• Lillabebish

Bli med Barn

Hej , hoppas på att jag kan få ett snab svar här , vi försöker bli med barn här ca 4 månade,

Idag gjorde jag ett gravidtest .bilden kommer med,. Det stog inte Grvid , men så fort jag fick öppa teste så står det 1-2 2-3 och jag fattar ingeting .

Tack för alla svar :)

• Svar på tråden Bli med Barn
  • Anonym (Eml)

Va det ett digitalt test? Jag skulle väntat till imorgon och innan dess köpt nya test kanske både digitalt och analogt. Ser du mer än ett streck på det analoga kan du testa digitalt igen men annars hade jag sparat det testet till senare eftersom de ändå kostar en slant.

• Lilla Gs mamma

Om testet visar negativt och du tagit det enligt instruktionerna är det högst sannolikt att du inte är gravid.

• Lillabebish

Det var en digital test , jag använder andra tester som vissar väldigt svag streck så jag bestämde mig för att ta en digital , men den vlev lite tokig så jag var tvungen att öpnnna den för att se om det stämmer att jag är gravid eller inte. Så de var inte meningen att ta sönder den . Jag vill bara kolla om nån har bra svar eller råd på vad jag skulle kuna göra ?

• Anonym (Rosett)

När du öppnade testet så såg du de alternativ som kan visas på displayen. Så tyvärr var ditt test negativt. Det kan ju vara så att du inte har tillräckligt med hormoner ännu. Har du testat igen?

Svar på tråden Bli med Barn