• Bossen1998

Fetischism

Hej! Jag undrar hur kan man hitta folk med samma fetischism/fetishism och kontakta de och prata med de utan att betala någonting? Jag vet att de finns www.pirrigt.com och www.smflirtparadiset.com men man måste betala för att kunna svara eller börja chatta. Badoo och Tinder är mest för normala människor som ofta bara söker seriöst. Har ni Tips?
    Tack på Förhand!

• Svar på tråden Fetischism
  • Anonym (Nyfiken)

Vad är det för fetish du har?

• Bossen1998
    Jag har en massa! Det viktigaste är att kvinnan/tjejen skall dominera över mig. Jag har Fot fetischism dvs jag gillar att slicka fötter och lukta på dem. Jag gillar handjob, footjob och blowjob. Att sitta på mitt ansikte för att slicka vaginan eller rumpan. Mjuk smiskning gillar jag. (jag har aldrig testat golden shower men jag tror att jag skulle gilla det). 
    Vad jag inte vill göra är sex och strapon för att jag känner mig inte redo för det. Jag är inte fan av smärta. Jag hoppas att du röker inte. Samt jag är inte ute efter en seriös relation utan helst vänner typ.
  • Anonym (undergiven tjej)

Darkside är ett svenskt community på temat BDSM, fetischism mm. Det är helt gratis att bli medlem. Där kan du få kontakt med andra som delar dina böjelser.

www.darkside.se

• Bossen1998

Tack så mycket! Den är en riktigt bra sida.
    Om det finns fler andra sidor får ni gärna säga till

Svar på tråden Fetischism