• Sun 9 Jun 2019 12:28
    330 visningar
    7 svar
    7
    330

    KÄNSLIG BILD - Missfall?



    Ursäkta bilden men behöver hjälp, ser detta ut som ett missfall? testade negativt för 2 dagar sen men känns inte bra detta. Vaknade 5 imorse & hade jätteont, 2 timmar senare kommer detta. Hjälp mig

  • Svar på tråden KÄNSLIG BILD - Missfall?
  • Anonym (:()
    Sun 9 Jun 2019 12:36
    #1

    Ser tyvärr ut som ett missfall..

  • Anonym (Missf­all)
    Sun 9 Jun 2019 12:42
    #2

    Sådär såg mitt missfall ut :(

    Jag började blöda en lördag när jag skulle ha haft mens. Var då i v.7+5. Blödningen ökade och på onsdagen i v.8+2 kom klumpen ut.

    Graviditeten hade avstannat i v.5+4

  • Sun 9 Jun 2019 17:39
    #3

    Ser ut som missfall ja. 

  • Sun 9 Jun 2019 17:59
    #4

    Tack för era svar iallafall! Vad ska jag göra härnäst? ska jag söka hjälp eller bara låta det vara? Aldrig varit med om detta tidigare :/

  • Sun 9 Jun 2019 18:11
    #5
    pepsi20 skrev 2019-06-09 17:59:01 följande:
    Tack för era svar iallafall! Vad ska jag göra härnäst? ska jag söka hjälp eller bara låta det vara? Aldrig varit med om detta tidigare :/
    När jag fick missfall så gick jag på vul och då hade jag rester kvar. Gyn erbjöd tabletter för att få ut det sista men jag ville att kroppen skulle klara av det själv vilket den gjorde galant. ring gyn och fråga hur du ska gå vidare men om du inte blöder m,ycket längre så har kroppen nog klarat av detta själv.
  • Anonym (Missf­all)
    Sun 9 Jun 2019 18:27
    #6
    pepsi20 skrev 2019-06-09 17:59:01 följande:

    Tack för era svar iallafall! Vad ska jag göra härnäst? ska jag söka hjälp eller bara låta det vara? Aldrig varit med om detta tidigare :/


    Du kan ju boka tid hos gyn om 1 vecka typ för att se så alla rester har kommit ut, det gjorde jag. Då kunde dom se att alla rester var ute och om det eventuell fanns någon liten rest kvar så skulle det följa med den kommande mensen.

    Så vi väntade en mens sen körde vi på och det tog sig på första försöket. Jag föll direkt in i min cykel efter missfallet och blödde inte länge alls. Nu är vi i v.8+0 och vi gjorde ultraljud i tisdags. Nästa är om en vecka från imorgon och kommer förhoppningsvis se ett litet liv i v.9+1

    Beklagar ditt missfall pch önskar dig all lycka!!
  • Sun 9 Jun 2019 18:34
    #7

    Tack allihopa ??????

Svar på tråden KÄNSLIG BILD - Missfall?