• Narocq

Sexträffar

Hejsan

Jo jag undrar om det finns några som vet hur man gör för att kunna hitta folk av motsatta könet för att träffas & ha sex bara?

Jag är sj en kille som testat en del sidor, men tyvärr är det skit dyrt att bara prata med folk & tyvärr så är det mesta bara fejkade profiler.

Vad jag behöver är ett sätt att få kontakt med tjejer/kvinnor som har lust att träffas, äta ha sex & sedan är det bra liksom.
    Men vart hittar man folk till sånt? Har testat Bodycontact osv men ja inget för mig.

Verkar vara väldigt svårt att hitta folk som bara vill ha sex för en kväll eller ja kk, i Dalarna.

Tacksam för alla svar jag kan få.

• Svar på tråden Sexträffar
  • Anonym (överallt)

De finns överallt. Du måste bara ragga på rätt målgrupp. Om du själv särskriver så ragga inte på akademiker osv

• Anonym (Kåt kvinna)

Finns ju hur många sidor som helst.... Googla!

• Anonym (Philip)

Tinder är det absolut bästa om man bara vill ligga! Välj bara avstånd så kommer alla tjejer i närheten upp, swipe och bara fråga om ett skjuts, funkar nästan alltid ;)

• Narocq
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2019-06-10 09:02:11 följande:

Finns ju hur många sidor som helst.... Googla!

Jaså var då vänlig att visa mig i rätt riktning, för som jag sa från början så vill jag inte behöva betala en förmögenhet bara för att kunna prata & bestämma en träff.

Det som är problemet är ju att man heller inte vet om det är riktiga personer man pratar med utan att det är folk som får betalt för att ta dina pengar, men det leder ingenstans.
  • Narocq
    Anonym (överallt) skrev 2019-06-09 14:21:26 följande:

De finns överallt. Du måste bara ragga på rätt målgrupp. Om du själv särskriver så ragga inte på akademiker osv

Jo jag förstår vad du menar, men hur ska jag kunna veta om en tjej/kvinna är just en akademiker?
    Ja sedan är det ju faktiskt så att vad i hela världen gör det för skillnad om jag inte stavar rätt? För vad jag vet så om jag ska knulla någon så måste jag väl inte skriva ett prov eller så?
  • Narocq
    Anonym (Philip) skrev 2019-06-10 09:04:29 följande:

Tinder är det absolut bästa om man bara vill ligga! Välj bara avstånd så kommer alla tjejer i närheten upp, swipe och bara fråga om ett skjuts, funkar nästan alltid ;)

Ja Tinder säger alla?

Nu är det ju så att jag är har inget dåligt självförtroende, men jag skulle nog tänka mig att många från Tinder kollar på din bild & bestämmer utifrån den om dom vill ligga.
    Plus att bara fråga hej skulle du vilja ligga med mig ja det kanske funkar om du har värsta tränade kroppen & ett ansikte som ja vad vet jag Brad pitt.

Men i övrigt så nej & tro mig har testat Tinder, försökt att få till ett samtal. Men ja ingen som svarar.
Svar på tråden Sexträffar