• Flexibel72

Min fru vill ha trekant med kille

Jag är gift i 9 år och vi har det bra samt bra sexliv. För några månad sen jag och min fru börja diskutera om att ha en trekant. Jag föreslog en tjej men min fru vill ha kille. Hon vill uppleva sex med två killar eftersom hon har inte haft det och det är hennes dröm. Jag är med på det för hennes skull. Någon Annan som har gjort det?

• Svar på tråden Min fru vill ha trekant med kille
  • Anonym (Yen)

Viktigt att ni pratat igenom det ordentligt! Vem väljer ut killen, eller väljer ni tillsammans? Ska ni sätta upp regler för vad hon får göra med honom och han med henne, eller är det fritt fram för allt? Om någon av er vill avbryta/inte fullfölja det hela när ni väl sitter där med killen, hur förmedlar ni det och är den andre okej med att det inte blir något? Etc.

• Anonym (Man 38 år)

Nej, vi har inte gjort det men tanken är kittlande. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte har någon önskan om en extra tjej utan en extra kille så vi kan hjälpas åt att knulla min tjej. Om hon bara sa att hon ville testa så skulle hon få det hon önskar sig.

• Anonym (Ryan)
    Anonym (Man 38 år) skrev 2019-06-13 08:54:31 följande:

Nej, vi har inte gjort det men tanken är kittlande. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte har någon önskan om en extra tjej utan en extra kille så vi kan hjälpas åt att knulla min tjej. Om hon bara sa att hon ville testa så skulle hon få det hon önskar sig.

Om hon i stundens hetta vill se dig suga kuk då?
  • Anonym (T)

Ja, jag har gjort det, jag är kvinna så det var jag som blev bortskämd. He, he.
    Det var supermysigt så varning för att det kan bli lite beroendeframkallande.
    Vi satte inga regler, däremot så träffade vi honom först på neutral mark, för en fika, bara för att känna att det kändes bra för alla. 
    Om det inte hade gjort det så hade vi lagt ner det, det måste kännas rätt för alla, annars tror jag det kan komma surt efter. 
    Sen var vi hemma hos oss, jag hade fixat lite käk innan så vi kunde bryta isen och lite och slappna av, det är något förbrödrande och försystrande med att dela en måltid.
    Jo,en regel hade vi kom jag på, ett nej är alltid, alltid ett nej, 
    Oavsett vem det är som säger nej, och oavsett när det kommer.
    Då bryts allting omedelbart.
    Ingen sa nej,absolut inte jag. Cool

• Flexibel72

Tack för alla svar och tips. Jag tror vi ska välja killen tillsammans . Min tanke et att besöka en swingersclub i Danmark. Till o börjar med. Jag bil inte göra det med någon som jag känner. Men jag tänder riktig på att se min fru bli tagen. av en annan man:)

• Flexibel72

[quote=79687977][quote-nick]Anonym (Ryan) skrev 2019-06-13 08:58:09 följande:[/quote-nick]Om hon i stundens hetta vill se dig suga kuk då?[

/Då blir problemen jag tror inte det;)

• Flexibel72
    Anonym (T) skrev 2019-06-13 09:01:52 följande:

Ja, jag har gjort det, jag är kvinna så det var jag som blev bortskämd. He, he.

Det var supermysigt så varning för att det kan bli lite beroendeframkallande.

Vi satte inga regler, däremot så träffade vi honom först på neutral mark, för en fika, bara för att känna att det kändes bra för alla. 

Om det inte hade gjort det så hade vi lagt ner det, det måste kännas rätt för alla, annars tror jag det kan komma surt efter. 

Sen var vi hemma hos oss, jag hade fixat lite käk innan så vi kunde bryta isen och lite och slappna av, det är något förbrödrande och försystrande med att dela en måltid.

Jo,en regel hade vi kom jag på, ett nej är alltid, alltid ett nej, 

Oavsett vem det är som säger nej, och oavsett när det kommer.

Då bryts allting omedelbart.

Ingen sa nej,absolut inte jag. 

Tack för svaret! Jag tror hon ville ha det för länga sen men hon vågade inte säga det. Men jag brukar fråga henne . Hon så att hon ville såå mycket ja sex med två killar med det har inte händ och nu är vi gifta . Men jag älskar henne och jag vill att hon ska uppleva det. Så jag tror vi ska köra
  • Flexibel72
    Anonym (Man 38 år) skrev 2019-06-13 08:54:31 följande:

• Flexibel72

[quote=79687974][quote-nick]Anonym (Man 38 år) skrev 2019-06-13 08:54:31 följande:[/quote-nick]Nej, vi har inte gjort det men tanken är kittlande. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte har någon önskan om en extra tjej utan en extra kille så vi kan hjälpas åt att knulla min tjej. Om hon bara sa att hon ville testa så skulle hon få det hon önskar sig. [/

ja jag vill att hon ska uppleva det. Hon är en fantastisk människa och fru.

• Anonym (.)

Var med och välj ut killen. Ta nån från nätet, typ bc. Väljer hon ut nån o bekantskapskretsen eller typ gammal kollega eller liknande är chansen stor att hon har lite känslor för honom.

Svar på tråden Min fru vill ha trekant med kille