• Vårdepp

    Fillers Göteborg

    Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av fillers för att släta ut rynkor i Göteborgsområdet? Jag har lite hängiga kinder som jag skulle vilja lyfta och ett djupt nasolabialveck, och fick tipset att göra det med fillers. Men vart ska man vända sig i Göteborgsområdet? Var ska man fylla ut för att lyfta hamsterpåsarna?

  • Svar på tråden Fillers Göteborg
  • Anna60

    Har inget tips. Men vad du gör så kolla upp den som skall göra det på dig och att medlen som används är godkända.

  • Dr Snuggles

    Resultatet är inte permanent så det är bara bortkastade pengar.

  • Ljbs

    Vasa tandklinik. Tandläkare jila.

    Rekommenderas varmt. Finns på Facebook och instagram samt hemsida googla Vasa tandklinik och beauty.

  • Vårdepp
    Dr Snuggles skrev 2019-06-18 15:18:22 följande:

    Resultatet är inte permanent så det är bara bortkastade pengar.


    Menar du att det är bättre med facelift?
  • Vårdepp
    Ljbs skrev 2019-06-18 15:22:39 följande:

    Vasa tandklinik. Tandläkare jila.

    Rekommenderas varmt. Finns på Facebook och instagram samt hemsida googla Vasa tandklinik och beauty.


    Har du testat dem och varit nöjd? Vilken del av ansiktet?
  • Vårdepp
    Duckan skrev 2019-06-18 15:19:08 följande:

    Vikströmkliniken kan du kolla upp.


    Har du testat dem? Var i fejset?
  • Dr Snuggles
    Vårdepp skrev 2019-06-18 15:22:45 följande:

    Menar du att det är bättre med facelift?


    Ingen aning. Är inte insatt i sånt.
  • Dr Snuggles
    Vårdepp skrev 2019-06-18 15:22:45 följande:

    Menar du att det är bättre med facelift?


    Ingen aning. Är inte insatt i sånt.
  • Dr Snuggles
    Vårdepp skrev 2019-06-18 15:22:45 följande:

    Menar du att det är bättre med facelift?


    Ingen aning. Är inte insatt i sånt.
  • Duckan

    Fast nu får jag skämmas lite då deras sida ligger nere och jag vet inte om det betyder att de stängt igen? Om så ber jag om ursäkt ts. 

  • Ljbs

    [quote=79699393][quote-nick]Vårdepp skrev 2019-06-18 15:23:37 följande:[/quote-nick]Har du testat dem och varit nöjd? Vilken del av ansiktet?[/

    Ja enbart läppar. Inte världens bästa första intryck av personalen när man blev mottagen i väntrum men därefter tog det sig och blev trevligt.

    Märktes att som gjorde det på rutin, läste av mig och förklarade vad som väntade både under behandling och efter. Snabb.

    Hon finns med här. Valde henne delvis pga detta samt att hon är tandläkare som borde ha koll på anatomin o nerverna.

    Kändes tryggt och planerar vidarebefordra behandlingar hos henne både fillers och botox för migrän och argrynka.

    estetiskainjektionsradet.se/

Svar på tråden Fillers Göteborg