• Anonym (Nyfiken Amanda)

Kvinnor, första avsugning ni var med om?

Lägger en liknande tråd här också,

1 Du som kvinna, hur gammal var du första gången du sög av en man?

2 Var det på ditt initiativ?

3 Vad tyckte du om det, och hur upplevdes det allra första gången? Motsvarade det dina förväntningar? Blev du äcklad rent av?

Hur gammal är du?

Har fått bilden av att det var mindre vanligt förr med fellatio nämligen, och blev nyfiken över fenomenet ur ett mer etnologiskt perspektiv.

• Svar på tråden Kvinnor, första avsugning ni var med om?
  • CitronTulo

Tror jag var 17.. första killen som slickade mig så ville väl testa att ge oralt jag med. Var helt på mitt initiativ! Var lite osäker på hur jag skulle göra (bl.a om jag verkligen skulle suga eller bara dra läpparna/munnen fram och tillbaka..). Höll inte på tills det gick för honom.
    Jag är 40+

Vet inte vad du menar med "förr i tiden"? Oralsex var vanligt när jag var ung iaf! Däremot analsex tror jag inte var något man utövade särskilt frekvent eller pratade så mycket om.

• Praktisk58
    Måste slå ett slag för jämnställdheten

A young man walks up and sits down at the bar. 'What can I get you?' the barman asks.'I want six shots of whisky,' responds the young man.'Six shots? Are you celebrating something?''Yeah, my first blowjob.''Well, in that case, let me give you a seventh on the house.'The young man says, 'No offence sir, but if six shots won't get rid of the taste, nothing will.'  Skål Skål Skål Skål Skål Skål
  • Praktisk58
    Måste slå ett slag för jämnställdheten

A young man walks up and sits down at the bar. 'What can I get you?' the barman asks.'I want six shots of whisky,' responds the young man.'Six shots? Are you celebrating something?''Yeah, my first blowjob.''Well, in that case, let me give you a seventh on the house.'The young man says, 'No offence sir, but if six shots won't get rid of the taste, nothing will.'  Skål Skål Skål Skål Skål Skål
  • Grossglanz
    CitronTulo skrev 2019-06-19 10:57:07 följande:

Tror jag var 17.. första killen som slickade mig så ville väl testa att ge oralt jag med. Var helt på mitt initiativ! Var lite osäker på hur jag skulle göra (bl.a om jag verkligen skulle suga eller bara dra läpparna/munnen fram och tillbaka..). Höll inte på tills det gick för honom.

Jag är 40+

Vet inte vad du menar med "förr i tiden"? Oralsex var vanligt när jag var ung iaf! Däremot analsex tror jag inte var något man utövade särskilt frekvent eller pratade så mycket om.

Hahaha..uuuääähh
  • Grossglanz
    CitronTulo skrev 2019-06-19 12:34:07 följande:

What??

Haha va tokigt...jag replikerade på historien om whiskyn jue...
  • Anonym (Ingen)

Jag förlorade oskulden ganska sent, vid 24. Hade oralsex första gången strax efter det. Det var på mitt initiativ och jag tyckte det var spännande att utforska manskroppen. Höll inte på tills han kom.

Jag är också i 40 års-åldern och håller med CitronTulo att oralsex var ganska självklart men analsex kändes udda och som bara riktigt kinky människor höll på med. Det gick ett rykte om nån tjej som gått med på analsex och som därför sågs som en riktig slampa.

• Anonym (Gift kvinna)

Tror jag var 13 då första gången.Lust och nyfikenhet,ville ju se om jag kunde. Lite äcklad då av all sperma,men mkt van idag och sväljer gärna.Vet hur uppskattat det är för en man att få en rejäl avsugning där jag sen suger o slickar rent så det bara är att dra upp byxorna igen.

• Anonym (skicklig)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-06-20 08:51:39 följande:

mkt van idag och sväljer gärna.Vet hur uppskattat det är för en man att få en rejäl avsugning där jag sen suger o slickar rent så det bara är att dra upp byxorna igen.

Är du väldigt skicklig på det du gör 
  • Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (skicklig) skrev 2019-06-20 09:17:50 följande:
    Är du väldigt skicklig på det du gör 
    Jag har då fått den uppfattningen av män iallafall. Tydligen rätt ovanligt att en kvinna kan ta djupt ner i halsen och visa hur hon gillar det.
  • Anonym (Swing for fun)

13 år. Tog inte många sekunder innan killen sprutade det som jag då tyckte var väldigt äckligt. Förlorade oskulden två dagar senare med samma kille.

• Anonym (skicklig)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-06-20 09:31:38 följande:
    Jag har då fått den uppfattningen av män iallafall. Tydligen rätt ovanligt att en kvinna kan ta djupt ner i halsen och visa hur hon gillar det.
    Njuter du själv av det 
  • Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (skicklig) skrev 2019-06-20 13:48:57 följande:
    Njuter du själv av det 
    Absolut! Ännu läckrare om andra ser på med.
Svar på tråden Kvinnor, första avsugning ni var med om?