• Anonym (Ensammast)

Var kan man köpa eller hyra en vän?

Jag orkar inte längre vara så här ensam och kämpa själv om allt! Jag måste få nån som står på min sida och är beredd att betala för det. Vart kan jag vända mig?

• Svar på tråden Var kan man köpa eller hyra en vän?
  • Anonym (H)

Menar du en prostituerad?

• Annananna85

Du låter ensam. Vill såklart inte ha betalt men skicka ett pm ska jag se om jag kan hjälpa dig

• Grossglanz

Tråkigt att höra,trodde det var med vänner som med partners..det finns nån för alla,å det gör det nog

• Anonym (Ensammast)
    Annananna85 skrev 2019-06-20 16:38:07 följande:
    Du låter ensam. Vill såklart inte ha betalt men skicka ett pm ska jag se om jag kan hjälpa dig
    Vågar inte lita på folk över nätet, har gått på nitar förr. Men tack om du nu var seriös.
  • Anonym (Ensammast)
    Grossglanz skrev 2019-06-20 17:38:31 följande:
    Tråkigt att höra,trodde det var med vänner som med partners..det finns nån för alla,å det gör det nog smile1.gif
    Tyvärr en myt. Jag har varit ensam i 50 år. Man kan faktiskt vara ensam fast man har en partner... Det är en värre ensamhet än att fysiskt vara ensam.
  • Grossglanz
    Anonym (Ensammast) skrev 2019-06-20 17:41:26 följande:

Tyvärr en myt. Jag har varit ensam i 50 år. Man kan faktiskt vara ensam fast man har en partner... Det är en värre ensamhet än att fysiskt vara ensam.

Jo det har du ju rätt i..har du inget intresse el hobby som du kan få vänner igenom?
  • Anonym (A)

Var i Sverige bor du?? Är också ensam!

• Annananna85

Exakt som är skrivet ovan. Ingen hobby eller så?? Vad jobbar du med? Ingen du kan få kontakt med där? Om du vågar så skriv ett pm med lite mer info så ska jag se om jag kan hjälpa dig på något sätt.

• Anonym (ensam också)

Jag har också partner sedan 40 år tillbaka men är så ensam i tvåsamheten.

Svar på tråden Var kan man köpa eller hyra en vän?