Är det ok att äta detta kosttillskott när man ammar?
Jag har införskaffat ett kosttillskott som innehåller kollagen, Q10 och hyaluronsyra.
Någon som vet om det är ok att äta dessa ämnen när man ammar?
Jag har införskaffat ett kosttillskott som innehåller kollagen, Q10 och hyaluronsyra.
Någon som vet om det är ok att äta dessa ämnen när man ammar?
Puffar.
Läkemedelsrelaterade frågor ska du alltid prata med barnmorska/läkare om. Inte fråga internet (:
Läkemedelsrelaterade frågor ska du alltid prata med barnmorska/läkare om. Inte fråga internet (:
Jag vet men jag tror inte dom är så insatta om just dessa ämnen och amning heller.
Så randoms på internet känns mer tillförlitligt tycker då? xD
Puff.
Kolla på www.amningshjälpen.se
Då ingen forskning finns på hur det påverkar vid amning skulle jag avstå. KAN ju vara helt ofarligt men det finns det ju egentligen ingen som vet.
Då ingen forskning finns på hur det påverkar vid amning skulle jag avstå. KAN ju vara helt ofarligt men det finns det ju egentligen ingen som vet.
Har inte med varann att göra. Finns en hel radda mediciner som inte är farliga för dig, men farliga för ammande barn. Lika med kosttillskott.
Har inte med varann att göra. Finns en hel radda mediciner som inte är farliga för dig, men farliga för ammande barn. Lika med kosttillskott.
Jag vet inte om just dessa är ofarliga, men man ska ALDRIG ta kosttillskott om man inte vet att de är ofarliga! Läs min länk istället för att diskutera.