• Anonym (Hur ska jag göra?)

Behöver gärna tips till en extremt oattraktiv bög.

Behöver gärna tips till en extremt oattraktiv bög

Går inte så jätte bra precis alls.

Känns som de flesta bögar går mer på utseendet är vad hetrosexuella killar gör

Plus vad kvinnor går på killar

Har ni några tips på hur jag ska göra?

Vågar inte kontakta bögar för rädsla för att bli totallt avvisad av alla.

• Svar på tråden Behöver gärna tips till en extremt oattraktiv bög.
  • Anonym (.)

Vet inte vad du menar eller vad du söker, menmen det sex med andra män så är ju qruiser eller grindr 2 platser där man lätt kan plocka upp killar.

Killar har väldigt gärna sex, tror homosexuella män har väldigt mycket mer sex än heteropar. Men när det gäller förhållande så är det ju alltid mycket mer som måste klaffa för att 2 personer ska funka, jag tror inte homosexuella män är mer kräsna än andra faktiskt, men jag kan ha fel...

Anonym (.) skrev 2019-06-23 04:36:11 följande:

Vet inte vad du menar eller vad du söker, menmen det sex med andra män så är ju qruiser eller grindr 2 platser där man lätt kan plocka upp killar.

Killar har väldigt gärna sex, tror homosexuella män har väldigt mycket mer sex än heteropar. Men när det gäller förhållande så är det ju alltid mycket mer som måste klaffa för att 2 personer ska funka, jag tror inte homosexuella män är mer kräsna än andra faktiskt, men jag kan ha fel...

Ja om man ser normal ut.
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2019-06-23 05:03:00 följande:

Ja om man ser normal ut.

De går defenivit mer på utseendet än vad kvinnor gör för män
  • Anonym (Hum)

Nu tror jag inte att du är "extremt oattraktiv", alla människor har något fint. Du är absolut inte den enda homosexuella mannen som inte har perfekt hår, perfekta tänder, 190 cm lång, brunbränd och tydliga magrutor. De flesta män (oavsett läggning) ser inte ut på det sättet.

Gå in på en seriös dejtingsajt, inte tinder där fokusen ligger på utseendet.

Anonym (Hum) skrev 2019-06-23 06:34:07 följande:

Nu tror jag inte att du är "extremt oattraktiv", alla människor har något fint. Du är absolut inte den enda homosexuella mannen som inte har perfekt hår, perfekta tänder, 190 cm lång, brunbränd och tydliga magrutor. De flesta män (oavsett läggning) ser inte ut på det sättet.

Gå in på en seriös dejtingsajt, inte tinder där fokusen ligger på utseendet.

Väldigt säker på det dåligt nog.

Om du skulle se mig så skulle du förstå.

De flesta ligger inom det normala.
  • Anonym (Hum)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2019-06-23 06:57:50 följande:

Väldigt säker på det dåligt nog.

Om du skulle se mig så skulle du förstå.

De flesta ligger inom det normala.

Jag tror du fastnat i den självdestruktiva tanken att du är ful. Vad är det med ditt utseende som är fult?

Även om du inte har ett attraktivt utseende kan du ha en attraktiv personlighet.
  • Anonym (Lotta)

Har man ett oattraktivt yttre får man framhäva sitt vackra inre istället dvs lära känna människor och låta dom bli attraherade av sina goda egenskaper, sin humor och trevliga personlighet.

• Anonym (Gina)

Hmm... Svårt att råda om det är utseendet som du vill förändra när vi inte vet utgångsläget.

Men välj och vraka från dessa tips:

Sola, blekhet är inte attraktivt

Tandblekning

Träna, bli nöjd med din kropp

Gå till en frisör och gör håret

Kläder, köp snygga kläder som du trivs i

Kajal kan framhäva ögonen

Svar på tråden Behöver gärna tips till en extremt oattraktiv bög.