• healojjj

Fråga vem tjejen var?

Hej!

Jag har varit tillsammans med min kille i lite mer än ett halvt är, träffades ungefär för tio månader sen. Vi har aldrig bråkat eller konfronterat varandra, så är väl därför som jag känner mig lite osäker och frågar er nu.

Jag såg att han skickade på Snapchat med en tjej när vi började träffas, jag vet att han varit intresserad av henne (han vet inte att jag vet) och när vi blev tillsammans slutade han. Men nu har dom börjat skicka igen. Jag vet dock att hon varit med hans bästa vän, så då kände jag att det inte var värt att ta upp. Nu under midsommar såg jag att han öppnade en bild på en tjej som jag aldrig sett förut, och jag vet att dom inte snackat innan för jag har aldrig sett henne innan. Jag vet ju vilka han skickar med eftersom jag alltid är med. Såg det bara i farten, och eftersom jag var full så tänkte jag väl inte mer på det. Samtidigt blev jag så osäker på om jag verkligen såg rätt. Hur som helst så orkar jag inte gå runt och tänka på det, men samtidigt vill jag inte vara jobbig. Vill inte att han ska känna att jag inte litar på honom, eller att jag är kontrollerande. Men å andra sidan måste jag väl kunna fråga om jag undrar över det? Jag har ju aldrig tidigare konfronterat honom om någonting. Samtidigt pinsamt om jag såg fel, men det tror jag verkligen inte. Skulle såklart inte bli arg om det är hans kompis som han alltid haft kontakt med, men eftersom dom inte snackat innan så undrar jag hur hon kommit in i bilden.

Ska jag skriva och fråga honom?

Svar på tråden Fråga vem tjejen var?