• Anonym (Alva)

”Äcklig bild” klump från underlivet

Undrar om något vet vad detta är för vet man kan få vanliga blodklumpar men tycker detta ser väldigt konstigt ut och luktar väldigt märkligt

• Svar på tråden ”Äcklig bild” klump från underlivet
  • Anonym (...)

Äter du något preventivmedel? Kan vara bitar av slemhinnan.

• Anonym (Alva)

Hade gått på mini piller i tre veckor innan detta

• Anonym (Haft så)
    Anonym (Alva) skrev 2019-06-25 20:57:00 följande:
    Jag fick nästan så en gång. Blev skiträdd och fick fick världens panikångest och trodde att jag var minst döende! Åkte in till gyn och visade eländet som trillar ur mig och läkaren log lite och förklarade att det var inget farligt alls ... Det kunde bli så ibland och det var helt normalt. Han sa att det kunde vara en förtjockad hinna eller något sånt.

Nu fick jag detta vid mens då. Antar att du fått det med?
  • Anonym (...)
    Anonym (Alva) skrev 2019-06-25 21:10:25 följande:

Hade gått på mini piller i tre veckor innan detta

Kan bli så när man äter p-piller. Det är typ levrad slemhinna isåfall. Säker på att du inte va gravid?
  • brunetten97

Det kan vara så att "mensen" åkt ihop sen kom allt ut samtidigt istället för lite i taget. 

• Anonym (Alva)

Innan denna klumpen kom hade jag bara lite rött-rosa blod sen så när det kom så kom det en brun vattning flytning sedan efter kommer det inget mer. tror inte jag var gravid för kört med avbrutet samlag i flera månader varav även första veckan när jag börja men mini pillerna och har ju aldrig blivit gravid innan så.

• Anonym (Alva)

Efter det jag skrev senast har jag börjar blöda igen rätt mycket men kan det då ändå vara en mens klump eller det andra ni skrev även om man får vanliga blödningar i flera dagar? för vet att man kan små blöda vid användande av mini piller men detta är är ju åt en normal mens hållet bortsett från då klumpen

Svar på tråden ”Äcklig bild” klump från underlivet