• __Fundersam__

Amning+slemmiga flytningar

Hej!

Jag ammar min dotter som är 5 månader och har sedan några veckor tillbaka börjat få slemmiga flytningar. Dom är typ som ÄL-flytningar. Är det vanligt? Om inte, vad kan det bero på? Jag har inte fått tillbaka min mens ännu.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Amning+slemmiga flytningar
  • Anonym (J)

Jag hade så under en ganska lång tid när jag ammade. Läste då på amerikanska forum att det var vanligt, så jag antog att det inte var något att oroa sig för då.

• __Fundersam__
    Anonym (J) skrev 2019-06-25 16:00:07 följande:

Jag hade så under en ganska lång tid när jag ammade. Läste då på amerikanska forum att det var vanligt, så jag antog att det inte var något att oroa sig för då.

Okej det var skönt att höra! Slutade det sen när du slutade att amma? Tack för svar :)
  • Anonym (J)

Har för mig att det minskade efter att jag fick tillbaka min mens och då helammade jag fortfarande. Hoppas du slipper det snart! Jag tyckte att det var rätt jobbigt.

• __Fundersam__

[quote=79715244][quote-nick]Anonym (J) skrev 2019-06-25 21:17:48 följande:[/quote-nick]Har för mig att det minskade efter att jag fick tillbaka min mens och då helammade jag fortfarande. Hoppas du slipper det snart! Jag tyckte att det var rätt jobbigt.[/

Tack för svar! Ja det är ju typ som att ha äglossningsflytningar hela tiden..

• Anonym (Gravid18)

Hejsan. Jag hade likadant när jag ammade min 7-månaders, det visade sig att jag var gravid.

• __Fundersam__
    Anonym (Gravid18) skrev 2019-06-29 10:43:25 följande:

Hejsan. Jag hade likadant när jag ammade min 7-månaders, det visade sig att jag var gravid.

Okej tack för svar! Borde kanska ta ett gravtest för att vara på den säkra sidan..
Svar på tråden Amning+slemmiga flytningar