Är han intresserad? Gärna svar från män.
Jag har sedan en tid tillbaka umgåtts med en man som jag är otroligt intresserad av. Men jag vet inte om han är intresserad av mig på samma sätt.
Han är iaf äldre än mig. 50 år, medan jag är 35.
Han är gift och har barn. (Jag vet, jag vet, men absolut inget otillbörligt har skett och hans fru vet att jag finns)
Saken är den att jag avviker från hans normala umgängesprofil så att säga. För han umgås i princip bara med män i samma ålder och par.
Kan jag lägga någon värdering i att han träffar mig? Vi har jättefin kontakt, kan prata om allt möjligt och har verkligen jättetrevligt ihop. När vi ses så är vi noga med kramar när vi ses och när vi säger hej då, vi går alltid nära varandra och råkar nudda varandra och känner förtroende för varandra.
Är det här vanligt vänskapsbeteende eller finns det någonting där? Vad säger ni män om saken, umgås ni med 15 år yngre kvinnor helt utan att det finns något djupare intresse? Visst, jag fattar att det är olika men om du är en medelålders man som bara umgås med jämnåriga, företrädesvis män, går man då och blir god vän med yngre kvinnor bara sådär?