• Astriidlind

    Mitt barns ögonbryn

    Min bebis är 2 månader gammal och det högra ögonbrynet på honom växer uppåt! Kommer detta lägga sig? Någon som delar samma erfarenhet?

  • Svar på tråden Mitt barns ögonbryn
  • viseversa

    knappast. Alla har inte exakt lika ögonbryn som är fint formade från start. Jag har själv skitfula glesa tunna ögonbryn som inte är det minsta symetriska. Det ena växer längre ner än det andra. När jag var i tonåren försökte jag plocka till förbannelsen och färga och hålla på men blev inte bra. Nu skiter jag i det. Dom får se ut som dom gör.

  • Astriidlind

    Jaha haha då får vi se hur detta blir när han blir äldre ????????


    viseversa skrev 2019-06-27 10:22:06 följande:

    knappast. Alla har inte exakt lika ögonbryn som är fint formade från start. Jag har själv skitfula glesa tunna ögonbryn som inte är det minsta symetriska. Det ena växer längre ner än det andra. När jag var i tonåren försökte jag plocka till förbannelsen och färga och hålla på men blev inte bra. Nu skiter jag i det. Dom får se ut som dom gör.


  • Sjolund90

    Min dotter på 18mån har en bit av vänstra ögonbrynet uppåt också... På "slutet" av brynet liksom... Inget som vi bryr oss om och vi komma inte göra de till någon stor grej utan vänta och se. Alla ser vi ju olika ut :)

Svar på tråden Mitt barns ögonbryn