Anonym (Olika sorters orgasm) skrev 2019-06-28 06:18:49 följande:
Jag är man, jag tycker mig kunna uppleva tre olika sorters orgasm. En slags orgasm som är mer som ett "Jaha, nu kom jag känsla" som inte är sådär jätteskön, utan helt ärligt var sekunderna innan orgasmen, känslan av att man snart skall komma, skönare än att faktiskt komma. En antiklimaktiskt lätt besvikelse till orgasm :D
Samt en "Aj som fan" orgasm som är mer smärtsam än skön som påminner om känslan av njursten. Den är väldigt intensiv, så att synen grumlas eller det svartnar för ögonen, jag låter ofrivilligt och kladdar ner väldigt mycket. Men det gör också ont. 60% smärta, 40% intensiv njutning. blir jag alldeles för kåt och tänd på kvinnan jag har sex med så får jag ofta en sådan.
Och en "normal" orgasm som enbart är skön, inte lika intensiv som den andra men bra mycket bättre än den första.
När du skriver så så känner jag igen mig. Ibland känns orgasmen knappt och jag skulle lika gärna varit utan. Eller faktiskt hade jag hellre varit utan en sådan orgasm eftersom den härliga kåtkänslan försvinner direkt efteråt och jag blir helt slö i kroppen.
Samt att det finns orgasmer som pulserar och det nästan svartnar för ögonen på en. De är härliga och jag kanske inte skriver under på procentsatsen att det gör ont men jag förstår vad du menar. Ibland om jag knullar stående i duschen exempelvis så blir man knäsvag.