• millaonskarbebis

Gravid med PCO?

Hej.

Jag är 25 år. Gjorde abort i juni förra året. Jag har även PCO sen flera år så det var en chock för mig att jag blev gravid. Har dock ej kollat efter aborten hur det ser ut där inne.. Hur som. De senaste 5 månaderna har jag haft en menscykel på 22 dagar.

Jag hade sex 1-2 dagar efter ägglossning. Då hade vi avbrutet (han sprutade alltså inte i mig). 1 vecka efter ägglossning hade vi fullbordat samlag (han sprutade i mig).

Jag hade BIM den 27 juni alltså igår men mensen har inte kommit än. Jag tog ett gravtest igår som visade negativt. Jag har haft sjukt ömma bröst (inte bröstvårtor) sen ett par dagar. Jag har även haft molvärk till och från sen 4 dagar. Jag har även inte haft aptit samtidigt som har känt mig tokhungrig. Har också blivit såååå känslig (gråter över allt typ). Igår var jag helt torr (inga flytningar) men idag kändes det som att mensen kom men när jag kollade så var det vattniga genomskinliga flytningar.

Kan jag vara gravid? Kan testet ha visat fel? Någon mer som har liknande erfarenhet? Hur har det gått? Hjälp!

• Svar på tråden Gravid med PCO?
  • Angelicaass93

Hej på dig har också pcos och haft exakt samma som dig senaste veckan men har inte BiM förrän om 12 dagar.. brösten har gjort så ont i en veckas tid att jag knappt har kunnat ha BH på mig och idag.kändes de som att mensen kom men icket bara flytningar samma som dig. Man vill ju så gärna hoppas men iallafall inte jag vågar. Har fått så mycket negativ resultat i 2 års tid nu. När vi väl blev gravida fick jag missfall (januari) :( men hoppas att du får + :)

• Angelicaass93

Vill även skriva att iomed att du har PCo så är ju mensen oregelbunden i regel.. vänta 1 vecka och ta ett nytt test :)

• swallow the big moon

Hej.

Testa igen om inte mensen kommer.

Men jag vill bara säga att jag har PCOs och läkarna sa att de kommer bli svårt för mig att bli gravid, jadajadajada.

Men vi har 3 barn och försöker oss på nummer 4 nu. Så de finns hopp även för oss som är lite mer "svåra" i barna tillverkningen. Vill vara ge dig lite hopp.

Kram

Svar på tråden Gravid med PCO?