• Felicias123

    Hjälp mig

    Hej på er.

    Jag behöver verkligen hjälp med era åsikter angående detta. Jag själv känner mig helt borttappad och behöver få andras syn på det hela.

    För att försöka göra en lång lång historia kort, jag har varit sambo med min kille i cirka tre år. Under årens gång har vi haft det väldigt upp och ner, jag har ett antal gånger hittat konversationer i hans telefon med andra tjejer.

    Det har aldrig hänt något mer än dessa konversationer (vad jag vet och vad han sagt), men det har satt otroliga spår i mig. Senast hände för cirka en månad sen.

    När vi har det bra, har vi det helt fantastiskt. Han är min bästa vän. Nu börjar jag tvivla både på oss och mig själv. Har svårt att glömma allt som hänt hur mycket jag än vill, även om han visar mycket ånger.

    Känner mig otroligt sårad.

    Igår sa jag att jag behövde tänka över allt, men nu sitter jag här och är helt lost.

    Hur gör man? Är det lätt att komma över något sådant här tillsammans med personen? Eller behöver man bearbeta allt på egen hand?

    Hjälp mig med åsikter och om ni kanske har varit med om liknande, behöver all hjälp jag kan få!

    Tack!

  • Svar på tråden Hjälp mig
  • Anonym (Man38)

    Hej, beklagar din situation! Svårt att säga om det är gamla tjejkompisar eller ragg han är ute efter! Men låter inte som någon pålitlig person att leva resten av sitt liv med, eller vilja ha att göra med vid ett sådant beteende överhuvudtaget. Ingen vidare trygghet eller hur!

Svar på tråden Hjälp mig