• Sun 30 Jun 2019 02:03
    293 visningar
    2 svar
    2
    293

    Trött på att tänka, behöver dela med mig

    Hej på er kära folk!

    Jag är ny här på familjelivet och vill dela med er det jag går igenom och få råd och tips från er.

    Det är så att jag är gift och vi har ett spädbarn. Innan jag gifte mig skrev min mans ex till mig att de älskar varandra och att han vill ha mig för att flytta till Sverige. Jag tog upp detta med mannen han nekade till allt och sa att han aldrig älskat henne

    utan hon har älskat honom i 6 år och inte låtit honom vara. Hörde från familj och vänner att hon är besatt i honom. Det har ledd till att vi bråkat mycket. Äntligen efter all oro, tjafs, bråk började jag få tillit på honom.

    Men vad tror ni hände? Jo hon skrev till mig igen att hon tycker jag är skit full, min man älskar henne. Bad henne visa mig bevis hon sa vänta bara du kommer få all bevis och han kommer lämna dig snart. Hon är väldigt bitchig av sig, tyvärr är jag inte en sån tjej som hon, kan inte vara elak och bete mig som H. Kan säga att jag ser bra ut och är finare än hon. Nu har jag gått runt och tänkt på detta länge och det dödar mig inuti varenda jag tänker på hennes ord,tänk om hon har rätt?

    Om jag tar upp detta kommer det bli bråk och han kommer neka. Hon som sagt ska visa bevis har fortfarande inte gjort det.

    Vad tycker ni ska jag vänta med att berätta för honom?

    Tackar på förhand för all svar får??


    Anonym
  • Svar på tråden Trött på att tänka, behöver dela med mig
  • DanneH­ade
    Sun 30 Jun 2019 02:15
    #1
    +1

    Om hans ex i verkligheten faktiskt fortfarande hade honom på kroken och han bara använder dig för att få medborgarskap så hade du aldrig hört något om det.
    Du hade vaknat upp en dag med en tom säng och ett brev på kudden.

    Exet försöker alltså att sätta griller i huvudet på dig och så osämja mellan dig och din gubbe så att hon ska få en chans att slå till. Börjar du bråka med din kille p.g.a detta så spelar du henne rätt i händerna.


    Du behöver inte käfta med henne, du behöver inte bemöta henne.
    Det du behöver göra är att ignorera, blocka och låsa ute henne ur ditt liv.
    Tro mig det kommer att reta gallfeber på henne.

    (Glöm inte att först ta en bild på när du och killen äter romantisk middag och han kysser dig och sedan skicka den till henne. Tätt följt av block så hon inte får någon möjlighet att svara så klart).

  • Sun 30 Jun 2019 08:48
    #2

    Anmäl till polisen.

    Är Arbogamorden helt bortglömda? Du ska inte skicka bilder och höra av dig till exet. Det kan spä på allt möjligt och om hon är efter så många år fortfarande helt besatt av din man så.... herrejösses vad som helst kan ju ske.

    Berätta för din man och anmäl till polisen. Se över säkerheten i ert boende för säkerhets skull.

    Men hade din man velat ha henne hade han inte varit med dig, han lämnade henne. Kom alltid ihåg det och ta de orden till dig. Det är ju dig han vill vara med.

Svar på tråden Trött på att tänka, behöver dela med mig