• JohanSouth

Vänner med förmåner vid 50+? Vad att göra?

Jag är man, 51 år, bor i Stockholm. Är helt "normal", dvs eget företag, två vuxna barn, vänner osv. Trevlig, smart, ovanligt verbal, ser bra ut, lång...

Jag mår bättre än någonsin i livet skulle jag säga - jobbet går bra, älskar mina vänner, har tagit upp min gamla sysselsättning låtskrivande... allt är toppen.

Men jag saknar sex, hud, massage och närhet! Men jag är tveksam till om jag vill gå in i ett  "vanligt" förhållande. När jag nätdejtar så får jag känslan av att många kvinnor i min ålder vill ha volvo, villa, vovve igen? 
    Och yngre vill ofta ha barn?

Vad ska jag göra? Ragga på krogen? Har varit på Tinder men det blir dels bara köttmarknad, eller så är jag inte tillräckligt snygg för de som gillar mig, tycker jag är tråkiga... Match.com är kanske lite för seriös?

Vad är dina erfarenheter?

• Svar på tråden Vänner med förmåner vid 50+? Vad att göra?
  • Anonym (50)

Fortsätt leta, det finns någon som passar dig. Själv vill jag aldrig mer bli sambo, vill vara särbo och vill inte ha nåt tjafs om att flytta ihop. Mitt är mitt, hans är hans, vi ses och umgås när vi har tid och lust och det passar.

Hittade min särbo i bekantskapskretsen. Tinder var inte min grej, för sexfixerat för mig.

• Anonym (Camilla)

Hm, det där lät väldigt intressant! Bor inte i stan men är hyfsat ofta där. Nått särskilt du föredrar eller inte gillar?

• Anonym (Som vill)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-30 23:36:26 följande:

Hm, det där lät väldigt intressant! Bor inte i stan men är hyfsat ofta där. Nått särskilt du föredrar eller inte gillar?

Mmm en 69 skulle sitta fint hihi
  • JohanSouth

Camilla - jag gillar mycket och varierat... Utgår alltid från mitt eget och min partners mood. Ibland är vi kungar och drottningar, ibland värsta porrstjärnorna, och ibland bara sitta i soffan o kolla Netflix. = Livet. ????

Jag är nybörjare här - hur får vi personlig kontakt?

• Animerad

Vad är egentligen din fråga TS?

• Anonym (Stålmusen)

Känns som att många kvinnor i vår ålder INTE måste ha ett traditionellt förhållande.
    Särbo är det många som vill ha.
    Bara fortsätta och leta.
    Jag använder Badoo och Happypancake.

Svar på tråden Vänner med förmåner vid 50+? Vad att göra?