• Överstyrmannen

    Otrogen light?

    Hej alla. 

    Ny här, skapade kontot för att höra mig för. 
    Jobbar borta periodvis. Har en underbar kvinna hemma. 

    Går långa perioder utan sex vilket medför en uppbyggd kåthet över tid.

    Lockas av tanken att njuta på distans, men min respektive har inte något intresse av vare sig telefonsex eller något annat. 

    Har därför sökt mig till diverse chatsidor för att försöka träffa någon som gillar att njuta anonymt. 
    Pratade under en tid med en sexuellt frustrerad kvinna som jag först fick njuta tillsammans med i telefon för att senare även gå vidare till videochat. 

    Ska jag lägga ned helt med detta sökande på tillfredställelse, eller är det bara "oskyldigt"? Har aldrig visat mitt ansikte, och är noga med att alltid vara så anonym det bara går. 

    Kramar från en sexuellt frustrerad sjöman. 

  • Svar på tråden Otrogen light?
  • Anonym (fråga frun)

    Vad som är okej i er relation måste du och din fru/sambo göra upp om. Vad vi andra tycker är helt irrelevant i sammanhanget.

  • Oerhörd

    Vill du på riktigt veta om det är oskyldigt har du ju din partner att fråga. Jag tycker att det är det, men få håller med.

    Om du får ha dina distansflirtar och partnern som inte gillar distans får ha en irl? Hen kanske tycker att det är ett ypperligt förslag :)

  • Överstyrmannen
    Oerhörd skrev 2019-06-30 14:07:09 följande:

    Vill du på riktigt veta om det är oskyldigt har du ju din partner att fråga. Jag tycker att det är det, men få håller med.

    Om du får ha dina distansflirtar och partnern som inte gillar distans får ha en irl? Hen kanske tycker att det är ett ypperligt förslag :)


    Haha, ja, det kanske hon hade tyckt ;)
  • Tiffany

    Förstår din frustration o tkr synd om dig men det är 100% otrohet så du är med andra ord en otrogen man. Hade det varit ok med dig om frugan gjort samma sak bakom din rygg?

  • Anonym (Camilla)

    Kan du inte göra samma sak med din kvinna hemma? Chatta och video? Behöver väl inte vara andra kvinnor. Jo även om det är anonymt så är det en form av otrohet. Men det är väl som med de flesta män här på FL, gifta och sexchattar.

  • Anonym (H)

    Otrogen light? Du är otrogen. Punkt. Spelar ingen roll om du stoppar kuken i någon eller ej. Tar du steget att interagera med någon annan sexuellt är du otrogen, om det så är fysiskt eller psykiskt.. Det är ett svek oavsett.

  • Anonym (jomenvisstserru)
    Anonym (H) skrev 2019-07-01 06:34:46 följande:

    Otrogen light? Du är otrogen. Punkt. Spelar ingen roll om du stoppar kuken i någon eller ej. Tar du steget att interagera med någon annan sexuellt är du otrogen, om det så är fysiskt eller psykiskt.. Det är ett svek oavsett.


    Nej, nej, nej.... så tänker inte otrogna förstår du...de tänker mer i den här stilen...

    1) Kondom användes, inte otrohet för det vart ingen hudkontakt mellan kuk/fitta

    2) Sexa över internet, samma där ingen hudkontakt, ingen otrohet

    3) Oralsex, heeeeelt ok, det är som att pussa någon på kinden

    4) Petting, hur grönt som helst, man måste väl kunna ta på folk.....

    ......

    180) Ingen av ovanstående spelar för övrig någon roll, för jag är oskyldig oavsett vad jag gjort och vad någon annan säger, så det så....du äger inte mig, sluta kränka mig, snyft, snyft.....
  • Överstyrmannen

    Tack för era tankar om min fundering. 

    Jag har tidigare försvarat mig själv med att det väl inte är så farligt...
    Men jag har såklart fel.

    Får ta tag i mig själv och lägga av med mitt sökande efter uppmärksamhet. 

    Tack igen för att ni delade med er av era åsikter. 

  • Anonym (Camilla)

    Ja det var många tankar du fick med dig men hyfsat ensidiga. Vill du svara på varför du inte kan distanssexa med frugan?

    Om intresse fortfarande finns så be om ett DM

  • Överstyrmannen
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-01 13:43:38 följande:

    Ja det var många tankar du fick med dig men hyfsat ensidiga. Vill du svara på varför du inte kan distanssexa med frugan?

    Om intresse fortfarande finns så be om ett DM


    Ja visst får du DM:a mig Camilla. 

    Min sambo gillar inte att distanssexa. Har tagit upp frågan och försökt att leda in samtal över telefon mot telesex några gånger men utan resultat.
Svar på tråden Otrogen light?