• Anonym (Undrande kille)

Ofrivillig utlösning

Hej jag är en ung kille, ibland om jag ej fått utlösning på några dagar så händer det att jag vaknar upp med kletiga kalsonger.

Detta är inget som stör mig direkt, prata med en polare om detta och han blev äcklad när jag berättade att jag ej byter lakan efteråt. 

Jag menar visst kalsongerna är inte direkt tjocka det blir kladdiga synliga fläckar och det är ju mitt kladd som ligger direkt mot lakanen, men trots detta har jag aldrig riktigt nojat så mycket över det. 

Jag tänkte att det inte är ohygieniskt med sperma så länge det inte finns några synliga fläckar på lakanen? Att det ligger emot gör väl inget?

Vad tycker ni? känns fånigt att ta upp en sån här grej i ett forum men jag undrar genuint hur ni andra ser på det här?

• Svar på tråden Ofrivillig utlösning
  • Anonym (J)

Jo, känns lite ofräscht att inte byta lakan, det borde du göra.

Okej på en skala 1-10 hur ofräscht hehe har nämligen struntat i att byta lakan ett tag nu. Men får väl kanske ta och börja.

• Anonym (A)

Jag byter lakan varje vecka, och då har dem inte blivit kladdiga av sperma. Har lakanen synliga fläckar = byt.

• Anonym (J)
    Anonym (Undrande kille) skrev 2019-07-01 22:24:43 följande:

Okej på en skala 1-10 hur ofräscht hehe har nämligen struntat i att byta lakan ett tag nu. Men får väl kanske ta och börja.

Inte bytt på ett tag, hur länge är det? Du byter väl varje vecka iaf?

Ja absolut men tycker du man behöver byta när det inte finns synliga fläckar?

Ja jag byter ungefär en gång i veckan, men jag byter inte bara för att jag fått utlösning då jag inte såg poängen med det då det inte var några synliga fläckar.

• Anonym (Killen)

Jag byter inte lakan för att jag kommer i kalsongerna. Däremot om utlösningen hamnar direkt på lakanet så byter jag förstås.

• Anonym (Emur)

Så länge du byter en gång i veckan är det lugnt skulle jag säga, jag byter inte efter varje gång jag haft sex liksom.

• Anonym (Enkelt)

Byter du kallingar när du haft nattlig utlösning i dem? Jamen dåså! Dräller du på lakanet byt. Inte svårare än så. Jag trodde du skulle vara mer orolig att du kom i sömnen

Svar på tråden Ofrivillig utlösning