• tankar28

    Tänker man helt fel?.

    Jag har varit med om lite jobbiga saker på sistone.. väldigt personliga saker.

    Berättade detta för min närmsta kompis angående det som hände. Berättade verkligen allt.

    Hon sa att hon inte skulle berätta för absolut någon.

    Men jag såg på Facebook, att hon har lagt upp en lite citat eller tankar/ordspårk.om det jag berättade för henne på Facebook (Inga namn) det är väldig känsliga saker för min del...men bara saken i sig..

    Hmm.. tycker liksom inte man gör så.

    Är jag för hård för att tycka det?

    Hon har aldrig lagt upp något något sådant innan utan citat, dikter, ordspråk som rör vänskap, kärlek, tillit, osv.

  • Svar på tråden Tänker man helt fel?.
  • Barbro45

    Jag förstår att hela situationen är känslig för dig men jag tror att din kompis tog till sig din berättelse och fick själv nya livsinsikter. Hon hittade citat kring detta som hon ville dela med sig av. Hon lärde sig alltså väldigt mycket av dig.

    Nu förutsätter jag att hennes inlägg inte kan kopplas till dig.

  • Anonym (T28)

    Tyvärr kom det fram...

    Jag frågesatte henne och undrade vad hon menade... sedan ville hon helg ta bort det, och visste inte själv varför hon på ut det...

    Det tycker jag är väldigt märkligt. Thats it.

  • Anonym (inte att lita på)

    Tråkigt.
    Då vet du att hon inte är att lita på. 

  • Barbro45
    Anonym (T28) skrev 2019-07-04 01:26:02 följande:

    Tyvärr kom det fram...

    Jag frågesatte henne och undrade vad hon menade... sedan ville hon helg ta bort det, och visste inte själv varför hon på ut det...

    Det tycker jag är väldigt märkligt. Thats it.


    Din vän gjorde fel och har insett detta. Men fundera på hur viktig din vän är för dig och om kanske kan förlåta din vän. Hur många av oss har aldrig gjort fel. Hur många av oss kan ärligt säga att vi aldrig sårat en någon, ofta är det oavsiktligt, av obetänksamhet kanske något som sluppit ur oss efter något glas vin.
  • Anonym (T28)

    Visst det är sant.. Men när allt började typ när jag skaffade relation.. och inte fanns där i samma utsträckning? Och det var komplicerat att bara få till att ses. Och hon ville ses en dag och jag sa ja.. och helt plötsligt kunde hon inte när min kille ville vara med för då hade hon mens. Konstigt.

    Och lite annat som inte går ihop.

    Därför blir det nog så starkt denna gång.

    När det är något riktigt känsligt det gäller för min del.

Svar på tråden Tänker man helt fel?.