• frågvisnybörjare

Glad gubbe CB

Jag har precis fått en glad gubbe på CB.

Testade imorse vid 06.30 med en tom ring o nu vid 17.30 så dök den glada gubben upp!

Är det bäst att ha sex ikväll? Imorgon bitti? Imorgon kväll?

• Svar på tråden Glad gubbe CB
  • Milou3
    frågvisnybörjare skrev 2019-07-08 18:04:59 följande:

Jag har precis fått en glad gubbe på CB.

Testade imorse vid 06.30 med en tom ring o nu vid 17.30 så dök den glada gubben upp!

Är det bäst att ha sex ikväll? Imorgon bitti? Imorgon kväll?

I morgon bitti och dagen därpå vore nog optimalt :) men har du bara möjlighet till ett ligg närmsta dagarna så skulle jag satsa på i morgon kväll!
  • frågvisnybörjare

Hmmm. Det blev en omgång både igår kväll och imorse. Nu for gubben iväg efter lunch och är borta i två dagar.

Gjorde ett nytt test vid 11 och då var gubben fortfarande glad.

Hade vaknat vid 07 på morgonen av kraftig smärta i magen som höll i sig någon timme, kan det har varit ägget som lossnade?

Vad tror ni om chanserna?

• Milou3
    frågvisnybörjare skrev 2019-07-09 13:51:31 följande:

Hmmm. Det blev en omgång både igår kväll och imorse. Nu for gubben iväg efter lunch och är borta i två dagar.

Gjorde ett nytt test vid 11 och då var gubben fortfarande glad.

Hade vaknat vid 07 på morgonen av kraftig smärta i magen som höll i sig någon timme, kan det har varit ägget som lossnade?

Vad tror ni om chanserna?

Det sägs ju att när glada gubben dyker upp så kommer äl efter 12 h upp mot 36h, alltså inte innan. Men dina chanser är nog ganska stora. Fick du orgasm innan honom så ökades chanserna ännu mer.

Bara hålla tummarna nu och fötterna varma. Börja ät Rosenrot från i morgon kväll fram till bim - fått mig gravid flera ggr :)
Svar på tråden Glad gubbe CB