Erfarna swingers, hallå hjälp!
Hej ni som faktiskt är swingers och vill hjälpa oss.
(Helt ointresserad av personliga åsikter osv)
Jag och min sambo är så jäkla sugen på att ?swinga? men har fan ingen aning om hur vi ska gå tillväga. Googlar man lite kommer det mest upp diskussioner i andra forum(ej swingersforum) och det står ungefär samma lika på alla ? gå på klubbar typ Adam och Eva, PiH?
Men det lär väl finnas forum och andra mötesplatser online att börja med? Som är för oss som kanske inte vill leva livet med missionären och samma ligg varenda kväll.
Vi vill gå på klubb så småningom om, men gärna träffa ett annat par innan och se om det ens funkar i praktiken att ha sex med andra. I teorin funkar det, och så mycket vi pratat så kommer det funka. Men som sagt, vi vill komma i kontakt med andra och ha en dejt med ett annat par till en början och se vart det leder och hur det känns. Gå på klubb och bara ha sex med varandra känns ju kul det med. Men vi är intresserad av att blanda in andra i vårt sexliv främst, så därför söker jag med ljus och lykta efter bra forum för det.
Vilka hemsidor finns det? Finns det några man ska undvika? Vi är knappt 30 och är väl inte speciellt intresserade av människor över 55-60. Om det nu skulle finnas något speciellt forum/hemsida för vissa åldrar.