Dejt som är extremt ordningssam!!!
Jag har börjat dejta en kille. Han är underbar på alla sätt o vis. Mysig, generös och älskar att laga mat så får alltid extremt god nat lagad till nig något jag inte är van vid andra killar jag träffat. Men det finns ett problem. Han är otroligt slarvig! Jag sjölv är extremt pedantisk. Har kliniskt rent hos mig och varje sak har sin plats. ( tycker själv jag är lite extremt men får sån ångest annars). Men om han tex varit hos mig, jag får städa hela lögenheten efter honom! Och jag tycker inte jag överdriver, och då jag är väldigt pedantisk är detta ännu jobbigare föe mig. Tex så har han inte sedan första träffen stängt toalett locket. Inte så farligt men det tycker jag ändå man gör om man är hemma hos någon första gången. Sen så snusar han lössnus som kom massa på täcken när han stoppade in det. Då tr han o borstar bort det så det låg i hela sängen ist!! Som sagt är han jätte snäll o lagar mat. Men han lömnar det i total kaos edter åt. Den har skvätt mat lver hela spisen, golvet o igår lagade han en gryta, fråga mig inte hur men det var över hela kaklet o då överdriver jag inte.
Det känns lite tidigt att blrja klaga redan nu o der vill jag inte. Jag vill ju heller inte skuta träffa honom pga en sådan här sak...