Magkatarr stress ångest
Hej
Har haft magkatarr en längre period i mitt liv. Och jag har under en större del av mitt liv varit jättedtressad men om vad vet jag inte riktigt. Tankarna bara maler på från när jag vaknar tills när jag går och lägger mig. Jag är annars en glad person men nu blir jag riktigt irriterad på de minsta lilla.till och med när jag skrev de här inläget så vela jag ha de ut så FORT ut som möjligt och blir galen när man trycker på fel bokstäver. Kan vakna ofta på natten,känner mig aldrig utvilad känner mig spänd i hela kroppen. Men mitt största problem är min oro för precis allt de spelar ingen roll vad de är eller hur många ggr jag har gjort de jag är lila orolig varje gång. De känns som att jag är rädd att nått ska hända för varje sekund som går. Och om jag tänker men de hände ju inte nånting i går eller förra veckan,men de är som att jag tänker de var då de idag är en ny dag OCH VAD SOM HELST KAN HÄNDA tänker jag i negativt syfte.har illamående,en stor klump i halsen,muntorrhet och ibland overklihetskänslor mm. Jag tänker också hur magen reagerar på allt de här stress och oro?