• Anonym (This is not normal)

    Detta är udda beteende va?

    Vet inte vad som hänt, men har känt mig mycket usel senaste dagarna/veckorna. Ikväll mådde jag hyfsat men har haft problem att sova. Har tidigare, enligt läkare, missbrukat stesolid. Så det har jag svårt att få utskrivet. Men döm min förvånging nör jag såg att min papp hade ett paket stesolid, så tog ett par, inte mycket, max 25mg stesolid+2 immovane. Nu siffer jag oc dricker vin, och känner inte igen mig själv. Mår helt okej om dagarna, men det finns alltid en ångest innerst inne som aldrig försvinner, har väl accepterat det, det är en del av mig.

    Har inge missbrukat stesolid pp jätteläng, men det är väl inte normalt att ta det så här i smyg, ihop med immovanr och tre glas rödvin. Nu känner jag mig bara comfortably numb, men har inte rökt på! En gång gjorde jag det, och det blev KATASTROF.

    Hur som. Är detta lilla beteende jag har ikväll normalt? Man känner sig tom och misslyckat och sväljer därmed ner 40 mg stesolid (inte så mycket, jag vet, men ändå) med rödvin, samt två inmotande till det. Särskilt eftersom jag varit okej senaste halvåret så är det ju ingen fara väl? Eller låter det som jag har återfall?

  • Svar på tråden Detta är udda beteende va?
  • Anonym (This is not normal)

    Diskrepansens mellan stesolidtahande. Tog alltså 5mg*7=35 mg. Så inget var rädd.

  • Anonym (This is not normal)

    Tänkte väl det. Tryckte i mig 95 mg en gång och de var lugnt

  • Anonym (This is not normal)

    Om det var vad du menade. Tror chansen är större att jag är full pga rödvin och dricker sällan

  • Anonym (This is not normal)

    Vänta... svarar jag på mina egna? Oh no. Folk som ser detta tror jag är ett troll.

    Vill bara sova

  • Anonym (K)

    Missbrukare brukar ofta skylla sitt missbruk på enligt dom själva logiska anledningar. Men nej, det är inte normalt. Ja, du har ett återfall. Först säger du att du tog 25mg, sen säger du 40mg, sen 35. Du var uppenbart väldigt påverkad. Vet ej vad det är för medicin och orkar inte googla just nu, men verkar ju vara något beroendeframkallande iallafall.

    Sök hjälp för din psykiska ohälsa så ska du se att du inte får lust att använda droger för att självmedicinera.

Svar på tråden Detta är udda beteende va?