• Anonym (Sad)
    Mon 15 Jul 2019 03:22
    408 visningar
    1 svar
    1
    408

    Kan bara komma av duschen/Komma över någon

    Jag får bara orgasm av duschen. Spelar ingen roll hur bra jag blir slickad. Men för ett par veckor sedan hade jag ett ons, och för första gången kom jag av att bli slickad!!!!!!! Hur som. Gillar verkligen den här kille , inte bara för det där. Vi har setts kanske sju gånger sedan vårt ons och då har vi gått ut och ätit, gått på pubar, beställt takeaway, sett på film, myst. Men tyvärr verkar inte som han är så intresserad. Jag gillar honom verkligen och kan inte sluta tänka på honom. Hade en mardröm om att han dog inatt, det var hemskt. Så hur får man ur någon ur sina tankar? Eftersom han inte är intresserad vill jag helst glömma honom och gå vidare.

    Tips?!

    Och jag skulle vilka fortsätta ses, även om jag aldrig mer får orgasm!!

  • Svar på tråden Kan bara komma av duschen/Komma över någon
  • dream on
    Mon 15 Jul 2019 06:11
    #1

    Själv är jag tvärtom. Kommer i princip aldrig av duschen men vi måste träffas ändå. ;) Nä men för att vara seriös - Vet du helt säkert att han inte är intresserad? Varför fortsätter han träffa dig i så fall? För att ha sex? I så fall är mitt råd att du kapar nu innan du faller ännu hårdare för honom även om han ger dig aldrig så mycket orgasm. Om han kan få dig att komma så kommer det troligtvis funka med någon annan också. Fundera över vad som gjorde att det gick och ta med dig den informationen men att fortsätta träffa honom när ni vill olika mycket kommer troligtvis göra dig olycklig och honom illa till mods.


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden Kan bara komma av duschen/Komma över någon