• Gretaaaaaaaa

    Får man ta jägarexamen och skjuta fåglar på morgonen?

    Är så jäääädra trött på dessa sjungande jävla fåglar på sommarmorgonen!!! Det är varmt så in i heövete i sovrummet, men öppnar jag fönstret måste jag torteras av fågelkvitter!!! Överväger därför starkt att skaffa jägarlicens. Får man skjuta sjungande fåglar på morgonen då?

    Och nej, jag är INGET troll. Jag är seriöst. Dessa små djävular förstör sömnen för mig.

    Fågelkvitter på tidiga sommarmornar är fan det värsta som finns!! Det enda som kommer upp i samma nivå är att ha en jävla mygga i rummet.

  • Svar på tråden Får man ta jägarexamen och skjuta fåglar på morgonen?
  • myskmalva

    Tänk vad naturen är underbar! Här sjunger koltrastarna stundtals så högt att ett stängt fönster inte hjälper, men jag tror inte att det är tillåtet att skjuta dem. Man kanske kan få utlopp för lite av ilskan med en sådan här: www.coolstuff.se/House-Clock/13915

  • Konservativ

    Tätbebyggt område - sannolikt inte. Hur vore det om du utvecklade ett laservapen som stekte fåglarna. Då kunde du äta stekta sparvar vilket inte är alla förunnat.

    Låt din minderårige son leka lite med luftgeväret. Eller lär dig gillra snaror.

    Skaffa katt eller iller. 

  • Oschlaka
    Gretaaaaaaaa skrev 2019-07-15 03:31:00 följande:

    Är så jäääädra trött på dessa sjungande jävla fåglar på sommarmorgonen!!! Det är varmt så in i heövete i sovrummet, men öppnar jag fönstret måste jag torteras av fågelkvitter!!! Överväger därför starkt att skaffa jägarlicens. Får man skjuta sjungande fåglar på morgonen då?

    Och nej, jag är INGET troll. Jag är seriöst. Dessa små djävular förstör sömnen för mig.

    Fågelkvitter på tidiga sommarmornar är fan det värsta som finns!! Det enda som kommer upp i samma nivå är att ha en jävla mygga i rummet.


    När vaknar du egentligen? upp och jobba!
Svar på tråden Får man ta jägarexamen och skjuta fåglar på morgonen?