• Thu 18 Jul 2019 21:24
    337 visningar
    6 svar
    6
    337

    Sex gör alltid ont

    Hej! Jag undrar om det är någon här som haft samma problem som mig eller vet vad man ska göra åt det. Jag ska försöka förklara allt som hänt så gott jag kan.

    När jag förlora min oskuld var jag 18 år. Jag hade sett fram emot det jättemycket. Träffade en kille då jag var väldigt kär i. Såklart gjorde det ont, men jag vet folk säger att det ska göra det. Men saken är att det fortsatte göra ont, eller snarare skavde och ibland sved efteråt. Jag fortsatte dumt nog ha sex, låtsades att det var skönt. Ett år in i förhållandet gjorde det alldeles för ont att ha sex. Ett lillfinger kunde göra ont att stoppa in och sen sved det så sjukt mycket efteråt. Min dåvarande ville såklart ändå ha sex och tjatade hela tiden, pågick i ungefär typ ett halvår och dum som man var gick man med på det. Det gjorde ju inte saken bättre heller. Men sen tog det slut och jag hade inte sex på ett tag. Och helt plötsligt gjorde det inte ont längre, antagligen för jag lärt mig slappna av. Men sex var ändå inte kul eller sådär fantastiskt man hör folk berätta. Jag kan verkligen inte se något kul i sex, men jag vet att jag inte är asexuell. För jag blir kåt och jag vill ha sex. Men det är aldrig skönt direkt. Jag tänker ofta under sex att jag vill det ska gå fort eller ta slut. Men ändå vill jag ha sex, jag vet - det låter märkligt. Jag har också svårt för att bli våt och har alltid varit det, antar det är

    Därför det gör ont ibland fortfarande. Har dock testat med glidmedel och tycker inte det hjälper. Ibland känns det inte ens. Svårt att förklara men känner mig helt avdomnad. Någon som känner igen sig? Eller har något råd?

    Jag är bara 20 och känner mig lite som ett missfoster, milt sagt. Det är ju nu livet ska vara enkelt och man ska kunna ha kul med sex.

  • Svar på tråden Sex gör alltid ont
  • Barbro­45
    Thu 18 Jul 2019 22:18
    #1

    Kanske har du drabbats av vestibulit, det kan visa sig på olika sätt. Här kan du läsa lite mera

    vestibulit.se/

  • Thu 18 Jul 2019 22:35
    #2

    Nej, vet att det inte är vestibulit

  • Anonym (Många olika sorter­s sex...­)
    Thu 18 Jul 2019 22:44
    #3

    Om man bortser från penetrerande sex

    Finns det ingen annan typ av sex du uppskattar?

    Sex måste ju inte vara in-ut-in-ut

  • Anonym (Erika­)
    Thu 18 Jul 2019 22:45
    #4

    Jag hade likadant när jag var 20. Jag har aldrig fått en förklaring. Men min nästa pojkvän var/ är inte förtjust i penetrerande sex, så där tog problemet slut. Jag är 46 nu. När jag var i 30-årsåldern hade vi penetrerande sex pga av vi ville ha barn. Det var fortfarande lite problem, men inte alls lika farligt. Kanske pga av att jag lite på min pojkvän vid det laget, eller pga någon fysiks förändring, jag vet faktiskt inte.  Efter barnen inga problem alls, när vi har provat. 

  • Thu 18 Jul 2019 22:50
    #5
    Anonym (Många olika sorters sex...) skrev 2019-07-18 22:44:07 följande:

    Om man bortser från penetrerande sex

    Finns det ingen annan typ av sex du uppskattar?

    Sex måste ju inte vara in-ut-in-ut


    Jo, det finns det. Så länge det inte är penetrerande gör det inte ont eller känns inte konstigt. Men saken är den att jag vill kunna ha fullbordat sex, jag vill liksom tycka om det för jag vill ju ha sex.
  • Anonym (Många olika sorter­s sex...­)
    Fri 19 Jul 2019 07:26
    #6

    Om du bestämmer och tex rider honom blir det någon skillnad då?

    Hur funkar det med tex dildo?

Svar på tråden Sex gör alltid ont