• Sat 20 Jul 2019 14:57
    1072 visningar
    5 svar
    5
    1072

    ZO Skin health

    Hej,

    Är det någon som har erfarenhet av hudvårdsmärket ZO Skin health?

    Jag har ganska nyligen börjat med dessa produkter så skulle va roligt att höra om andras erfarenheter.

  • Svar på tråden ZO Skin health
  • Wed 24 Jul 2019 20:44
    #1

    Hej jag har använt 2 produkter från zo skin medical i 4 månader nu utan resultat brightmax?skin brightening creme och peel vitascrub mot pigmentsfläckar Vad använder du?

  • Mon 29 Jul 2019 11:01
    #2

    Hej @januaribebis

    Jaså ingen förbättring alls?

    Jag har väldigt höga förväntningar på dessa produkter då dem är galet dyra och i stort sett alla som testat dem lovordar resultaten.

    Jag använder:

    Exfoliating cleanser

    Exfoliating polish

    Oil control pads

    Daily power defense

    Instant porminimizer serum

    Sulfur mask

    Har använt i 3 veckor nu och min hy är kaos!! De sägs vara utrensningsfasen för o sen bli bättre men just nu känns de mörkt o hopplöst. :(

  • Fri 2 Aug 2019 18:10
    #3

    De va många produkter ???? Ja hudläkaren sa de till mig me om brightmax men jag upplevde ingenting fast ja körde morgon / kväll i flera månader ???? så de får nog skriva ut hydrokinon till mig om de ska hjälpa . Sen kanske du har ?enklare ? hudproblem en mig att behandla. Berätta gärna sen om resultat ???? lycka till????????

  • Thu 22 Aug 2019 20:25
    #4

    Efter 6 veckor la jag produkterna på hyllan..mitt ansikte var fullt med bölder och 20ggr så mycket akne som när jag börja.

    För 5 dagar sen gick jag tillbaka till min gamla hudvårdsrutin med Image Skincare. Som tur är har de redan lagt sig hyfsat bra men sååå mycket märken o ärr. Jag är fruktanavärt ledsen över detta. :(

  • Fri 1 Nov 2019 14:42
    #5

    Men fy ! Vi har kastat pengarna på skit helt enkelt ????

Svar på tråden ZO Skin health