• Anonym (Kaffedraken)

    Stör mig på alla i familjen

    Hjäälp

    Jag stör mig på ALLT som alla gör i min familj. Jag vill inte prata med dom jag vill bara vara ensam.

    Varför är jag såhär? Fattar inte:(

  • Svar på tråden Stör mig på alla i familjen
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur gammal är du? Vilka är din familj, dina föräldrar och syskon eller du, din partner och era barn? Beroende på din ålder och hur familj ser ut så blir svaren och råden väldigt olika.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Barbro45 skrev 2019-07-22 20:31:53 följande:

    Hur gammal är du? Vilka är din familj, dina föräldrar och syskon eller du, din partner och era barn? Beroende på din ålder och hur familj ser ut så blir svaren och råden väldigt olika.


    Jag är 23, har 3 syskon alla bor hemma, föräldrar är inte tillsammans men träffas allihopa ibland ändå.

    Jag är nybliven singel efter 3 år. Bodde med min partner men fick flytta hem till mamma igen. Får panik här, klaustrofobi och vill inte samtala med någon:)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Att flytta hem på nytt är sällan smidigt, då man hunnit skaffa sig nya rutiner och det inte hänt mycket i hemmet under tiden.

    Se till att du har jobb, sök bostad och satsa på att ha ditt egna liv igen! Tills dess får du bara gilla läget.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är säkert inget fel på din familj, det ärbara förjävligt att flytta hem.
    Se till att jobba, plugga och sök aktivt bostad.
    Lillsyrran upplevde att jad var privatchafför och man känner sig lite misslyckad.
    Jag hade tur jobbade kvällar och vi hade stort hus där trädgårdsarbete blev min ventil.

  • Anonym (Kaffedraken)
    mammalovis skrev 2019-07-22 23:03:34 följande:
    Att flytta hem på nytt är sällan smidigt, då man hunnit skaffa sig nya rutiner och det inte hänt mycket i hemmet under tiden.

    Se till att du har jobb, sök bostad och satsa på att ha ditt egna liv igen! Tills dess får du bara gilla läget.
    Håller med
  • Anonym (Kaffedraken)

    Såklart inte roligt att behöva flytta hem i vuxen ålder. Jag håller dock med de andra, de är troligen inget som är speciellt med dig eller din familj utan du behöver bara ha mer privatliv och få en större integritet...

Svar på tråden Stör mig på alla i familjen