• Fluffydandelions

    Pojkvän säger att vi måste vänta med kuken

    Rubriken är luddig, ska försöka förklara. Min pojkvän och jag har varit tillsammans längre men börjar med det sexuella för några månader sen. Vi har inte haft sex än vilket vi båda tycker är bra. Men vi hånglar hela tiden när vi är tillsammans och han ger mig massa orgasmer med fingrar elr mun. Det låter ju bra och jag gillar det men det känns lite konstigt eftersom jag inte ens rört hans kuk??

    Han säger att han vill vänta med kukens inblandning och att det är bra om vi inte har sex än. Det håller jag med om men jag vill liksom bara kunna smeka honom tillbaka och ge honom njutning. Känns som om jag är den enda som är sexuellt sårbar/öppen. Till och med om vi är i badkaret tillsammans tar han på sig badkläder. Jag har sett hans kuk och den är helt normal och han är verkligen inte en osäker person.

    Han säger att det bara blir för frustrerande om kuken är inblandad för då vill han bara "ta mig" och den frustrationen är för jobbig.

    Jag respekterar hans gränser och vill att han ska känna sig bekväm. Men detta gör mig faktiskt lite ledsen... Har ni några råd?

  • Svar på tråden Pojkvän säger att vi måste vänta med kuken
  • Fluffydandelions
    Drottningen1970 skrev 2019-07-22 19:41:01 följande:

    Den kanske inte funkar?


    Asså när vi hånglar och sånt så får han stånd...och verkar typ vilja gömma undan det känns det som
  • Anonym (Fed)

    Asså jag tänker på en gång att han är trans. Att han har en protes kuk på sig. Speciellt eftersom han badar med badkläder på. Kan det vara en möjlighet?

  • Anonym (Underligt)

    Låter som han döljer något. Tycker du ska fråga rakt ut vad han sysslar med.

  • Anonym (Hila)

    Bara för att han framstår som självsäker betyder det inte att han är det. Issues har han. Kanske blivit sexuellt utnyttjad som liten?

    Ett ex till mig hade blivit utsatt för det som 8 åring. Först när han va 20 som han hade sex med någon. Jag träffade honom när han va 30 och lite problem vid sex hade han. Det va knappt att jag fick se hans kuk och den va också normalstor.

    En kompis dejtade en kille som passar rätt bra in på beskrivningen. Han kunde röra henne men hon fick inte röra honom. Han körde samma ursäkter som din kille Han va då ca 27 ooch sen kom det fram att han va oskuld och lite senare att han ville vänta tills han gifte sig. Han va väldigt kristen.

    Berätta hur du känner dig när du inte får röra honom. Pressa honom inte till att prata eller att få ta på honom men säg hur du känner och att du önskar att han kan öppna upp sig för dig.

  • Fluffydandelions
    Anonym (Underligt) skrev 2019-07-22 19:49:20 följande:

    Låter som han döljer något. Tycker du ska fråga rakt ut vad han sysslar med.


    Vet inte hur man formulerar "ummm varför får jag inte runka av dig?" på ett bättre sätt.
  • Lånehajen

    Varför är det bra att "vänta med sex och kukens inblandning" om ni varit tillsammans en längre tid redan? Är det någon ömsesidig känsla att ni inte vill ha penetrerande sex ännu?

    Däremot ser jag heller inte varför det inte skulle vara fritt fram för dig att runka eller suga honom om han smeker och slickar dig i dagsläget. Låter som det är någon typ av osäkerhet som gör att han inte är bekväm att vara naken med dig eller alternativt, oro att han inte ska kunna prestera och förbli hård.

  • Fluffydandelions
    Lånehajen skrev 2019-07-22 19:56:54 följande:

    Varför är det bra att "vänta med sex och kukens inblandning" om ni varit tillsammans en längre tid redan? Är det någon ömsesidig känsla att ni inte vill ha penetrerande sex ännu?

    Däremot ser jag heller inte varför det inte skulle vara fritt fram för dig att runka eller suga honom om han smeker och slickar dig i dagsläget. Låter som det är någon typ av osäkerhet som gör att han inte är bekväm att vara naken med dig eller alternativt, oro att han inte ska kunna prestera och förbli hård.


    Han sa nåt om att eftersom vi har stor åldersskillnad så är det extra viktigt att ta saker långsamt så att de går rätt till.
  • Anonym (N)

    Är ju något väldigt fel om man inte legat än...

Svar på tråden Pojkvän säger att vi måste vänta med kuken