• Anonym (Känslig)

Vilken Rituals doftar minst?

Har upptäckt Rituals och gillar det men då jag är väldigt känslig för att doften ska sitta kvar på huden efter duschen så undrar jag vilken serie/färg på flaskan som doftar minst? För mig räcker det om det bara doftar gott i duschen och sen behöver inte huden dofta något eller väldigt lite isf.

• Svar på tråden Vilken Rituals doftar minst?
  • Ällingen

Av dom jag har, så tycker jag att Namaste doftar minst. Den gillar jag nog bäst.

• Anonym (Känslig)
    Ällingen skrev 2019-07-22 22:51:09 följande:
    Av dom jag har, så tycker jag att Namaste doftar minst. Den gillar jag nog bäst.
    Är det för ansiktet? Jag tänkte på kroppsprodukterna och då främst duschskummet.
  • Ällingen
    Anonym (Känslig) skrev 2019-07-24 14:24:32 följande:

Är det för ansiktet? Jag tänkte på kroppsprodukterna och då främst duschskummet.

Har dag och nattkrämen, men utgick nog från att alla namaste doftade lika lite. Så tyvärr, vet inte :)
  • Anonym (Stina)

Vad är det du gillar med just rituals? Om du inte vill ha så mycket doft är det väl bättre att köpa något som är parfymfritt?

• Anonym (L)

All doft försvinner ju 10 min efter dusch ändå. Deras body mist likaså. Eller så är jag bara immun.

• Anonym (Känslig)
    Anonym (Stina) skrev 2019-07-24 15:02:27 följande:
    Vad är det du gillar med just rituals? Om du inte vill ha så mycket doft är det väl bättre att köpa något som är parfymfritt?
    Jag gillar det bara. Känns lite halvlyxigt och doftar gott men jag vill inte dofta hela dagen sen. Har bara parfymfri kräm efter duschen men gillar duschcreme som doftar.
    Anonym (L) skrev 2019-07-24 15:12:17 följande:
    All doft försvinner ju 10 min efter dusch ändå. Deras body mist likaså. Eller så är jag bara immun.
    Det är bra i mitt fall då jag inte gillar att huden doftar hela dagen. Vilken av deras dofter gillar du?

Svar på tråden Vilken Rituals doftar minst?