• Frugårman

    Symboliska drömmar?

    Hallå hallå, det senaste året har jag haft ett antal drömmar om ormar, och dem är alltid väldigt detaljerade.

    I en dröm blev jag jagad i ett tomt hus tills dess att ormen tillslut hann ikapp mig och bet mig i benet. I en annan dröm går jag in i ett båtskjul där det på insidan hänger ormar i krokar över hela väggarna. Sen i ett av hörnen ligger det en enstaka orm ihopkuren på marken.

    Nu inatt drömde jag om katter, inga gulliga katter haha. Jag satt i en soffa i min mormor och morfars gamla hus och mina syskon sitter brevid. Plötsligt rycks dörren upp och 3 katter rusar in och ser hotfulla ut. 1 katt är svartröd, en är svartgrön, och den sista är helvit och fluffig. Den vita hoppar upp vid mig och försöker bita mig, men jag klappar den och då lugnar den sig men försöker ändå bita ibland. Dem 2 andra katterna sätter sig lugnt brevid två av mina syskon.

    Någon som har en aning om vad detta kan betyda? Någon symbolik måste de finnas o känner stt ormdrömmarna och denna måste va ihopkopplat.

Svar på tråden Symboliska drömmar?