• Anonym (Trådstartare)

Sexvideo med sitt ex

Okej, jag skulle lägga in allt från min telefon i min mans dator, då min dator gått sönder. Och vad hittar jag? Jo både nakenbilder och sexvideo han gjort med sitt ex. Vad fan gör man? Det tar kol på mig att bara veta detta. Jag känner mig så otillräcklig och ska nu försöka få in i mitt huvud att jag är tillräcklig för han men det går inte. För mig känns det som att vårat sexliv inte duger nu för han. Att jag måste konkurrera med hans ex... Jösses..

• Svar på tråden Sexvideo med sitt ex
  • Anonym (K30)

Jadu, rätt eller fel, men jag tror inte det behöver betyda att du konkurrerar på något sätt.
    De är uppenbarligen inte tillsammans längre så där ligger du ju i överkant.

Men, ja de ha gjort något som är lite "wild and crazy" och det kanske han tyckte var spännande och därför har han sparat allt... han har svårt att släppa det.

Så vad gör du nu?
    Ja, historik har vi ju alla så du har egentligen ingen direkt anledning att bli direkt arg på honom, men förklara att du inte tycker det känns okej att han har dessa videor och bilder kvar... förklara vad du känner och säg att du aldrig kommer vara okej med att han inte släpper den delen av sitt liv om han vill fortsätta bygga en framtid med dig.

Ge han helt enkelt valet att göra något åt det och lämna det gamla... eller fastna i det utan dig.

• Anonym (Lugnt)

Du gör en alldeles för stor grej av det här, kan vara så att han bara glömt att han hade de bilderna på datorn.

Oavsett om det finns bilder eller filmer på gamla sexakter, så finns ju minnena kvar.

Du kan aldrig veta vad han tänker och fantiserar om, men om ni inte haft något problem med sexlivet tills nu är det nog ingen fara med att han skulle vara missnöjd på något sätt..

Men be honom radera filerna om det stör dig, inte minst av respekt för sitt ex.

• Anonym (delete)

Tack vara din tråd TS raderade jag nyss endel från ett ex som jag hade glömt av, kan vara så enkelt i ditt fall med.

• Anonym (K)

Min sambo har oxå sexvideos på sin gamla kk. Som HON gjort och skickat. Jag mådde sjukt dåligt över detta under lång tid. Det var precis i början när vi bestämt oss för att satsa och så rasades allt pga videon. Jag såg bara första 10sek när hon låg och smekte sig (något han önskar att jag gjorde men som jag inte klarar nu).

Din tråd fick mig att tänka på detta igen, annars hade jag faktiskt förträngt det. Tiden läker alla sår som man säger. Jag la så mycket onödig tid och energi på att störa mig på hans fd kk att jag började förakta mig själv och tycka att jag var ful och otillräcklig. Så som du gör nu. Det kvittade dessutom vad min sambo sa för jag trodde inte honom. Jag önskar faktiskt att jag aldrig nämnt det ens. Nu har vi varit ihop i drygt 2år och som sagt så tänker jag inte ens pp det längre.

• Anonym (Sten)

Du gör en för stor grej av det.

Män samlar på sin en erfarenhetsbank som består av kvinnor man träffat genom sitt liv. Dessa kan sedan används som runkobjekt för en smidig utlösning. En del av oss har videos och bilder på våra ex, andra har enbart minnesbilder kvar som man plockar fram ur de innersta rummen. Det är ofarligt och ingenting som du ska brusa upp över. Erbjud honom istället ännu vildare munbehandling eller dylikt alt spela själv in erotiska filmer eller bilder och skicka till honom så att han behåller fokuset på dig så långt det går. Gör du det motsatta och brusar upp och börjar skälla och skamma, så finns risken att det blir ännu värre.

• Anonym (K)
    Anonym (Sten) skrev 2019-07-25 12:20:25 följande:

Män samlar på sin en erfarenhetsbank som består av kvinnor man träffat genom sitt liv. Dessa kan sedan används som runkobjekt för en smidig utlösning. En del av oss har videos och bilder på våra ex, andra har enbart minnesbilder kvar som man plockar fram ur de innersta rummen. Det är ofarligt och ingenting som du ska brusa upp över. Erbjud honom istället ännu vildare munbehandling eller dylikt alt spela själv in erotiska filmer eller bilder och skicka till honom så att han behåller fokuset på dig så långt det går. Gör du det motsatta och brusar upp och börjar skälla och skamma, så finns risken att det blir ännu värre.

Jag vill bara gå till ts försvar om ditt inlägg.

Jag uppfattar det som att det är just det dom gjorde i videon som gjort att ts nu mår dåligt. Exet uppfattades som en bättre älskarinna än vad hon är och att hennes egna spärrar nu gör att hon könner sig oduglig.

Inte fan kan man bli värsta porrstjärnan bara för att man önskar.

Nä ts måste förstå att hon duger som hon ÄR, inte behlva ändra sig för att hon tror att pojkvännen vill ha tillbaka exet och det fantastiska sexet de hade.
  • Anonym (Lugnt)
    Anonym (Sten) skrev 2019-07-25 12:20:25 följande:

Hållet med, detta är en klassiskt grej där kvinnor och män tänker helt olika.

För killar kan lite bilder på ex vara en egoboost, ett litet bevis för tidigare framgångar på den sexuella marknaden, men mest en kul grej.

Medans kvinnors liv verkar fullständigt rasa samman över det.

Påminnet lite om porrdiskussionerna...

Jag tar också ibland fram gamla minnen ifrån fantastiska knull man haft tidigare i livet, det betyder inte att jag är missnöjd med min fru eller mitt sexliv nu, men mitt tidigare sexliv förvinner liksom inte.

Släpo det ts, det ÄR ingen stor grej, även om du gör det till det.
  • Anonym (K)
    Anonym (Lugnt) skrev 2019-07-25 12:46:25 följande:

Hållet med, detta är en klassiskt grej där kvinnor och män tänker helt olika.

För killar kan lite bilder på ex vara en egoboost, ett litet bevis för tidigare framgångar på den sexuella marknaden, men mest en kul grej.

Medans kvinnors liv verkar fullständigt rasa samman över det.

Påminnet lite om porrdiskussionerna...

Jag tar också ibland fram gamla minnen ifrån fantastiska knull man haft tidigare i livet, det betyder inte att jag är missnöjd med min fru eller mitt sexliv nu, men mitt tidigare sexliv förvinner liksom inte.

Släpo det ts, det ÄR ingen stor grej, även om du gör det till det.

Så är det. Ändå fortsätter männen att tro att det är kvinnan som bör ändra sitt beteende. Hon sårar väl ingen? Det är mannen som står för den biten. Hon talar om att hon blir ledsen och känner sig oduglig och han säger ryck upp dig, så funkar killar...

Ser ni felet?
  • Anonym (Sten)
    Anonym (K) skrev 2019-07-25 12:53:54 följande:
    Hon sårar väl ingen?

Ser ni felet?
    Hon sårar sig själv genom att göra en grej av det. Ändra den biten och hon kommer att finna frid.

Ja, felet är kvinnans.

/Sten
  • Anonym (Lugnt)
    Anonym (K) skrev 2019-07-25 12:44:53 följande:

Jag vill bara gå till ts försvar om ditt inlägg.

Jag uppfattar det som att det är just det dom gjorde i videon som gjort att ts nu mår dåligt. Exet uppfattades som en bättre älskarinna än vad hon är och att hennes egna spärrar nu gör att hon könner sig oduglig.

Inte fan kan man bli värsta porrstjärnan bara för att man önskar.

Nä ts måste förstå att hon duger som hon ÄR, inte behlva ändra sig för att hon tror att pojkvännen vill ha tillbaka exet och det fantastiska sexet de hade.

Blir man en porrstjärna för att man filmar sitt eget sex? Då ska jag lägga till det på mitt CV.
  • Oerhörd

Varför är du rädd att inte vara tillräcklig för honom? Det viktiga är om han är tillräcklig för dig. Är du inte tillräcklig är det upp till honom att acceptera eller tala om ifall han hoppas på förändring. Accepterar han är det ju tillräckligt för honom ändå, jag förstår inte varför du skulle vända ut och in på dig i oro över att han kanske tänker något som han säger att han inte tänker.

Är han tillsammans med dig trots att han inte tycker att du duger är han en sopa! Har du så låga tankar om honom?

• Anonym (Lugnt)
    Anonym (K) skrev 2019-07-25 12:53:54 följande:

Så är det. Ändå fortsätter männen att tro att det är kvinnan som bör ändra sitt beteende. Hon sårar väl ingen? Det är mannen som står för den biten. Hon talar om att hon blir ledsen och känner sig oduglig och han säger ryck upp dig, så funkar killar...

Ser ni felet?

Varför ska vi ändra oss för att ni inte kan hantera att vi haft andra kvinnor i vårt liv före er?

Ta och skärp till er istället, och är ni rädda för att exet är bättre får ni väl se till att ge mannen så grymt bra sex att han glömmer sina tidigare knull.
  • MrKrips
    Anonym (K) skrev 2019-07-25 12:10:12 följande:

Min sambo har oxå sexvideos på sin gamla kk. Som HON gjort och skickat. Jag mådde sjukt dåligt över detta under lång tid. Det var precis i början när vi bestämt oss för att satsa och så rasades allt pga videon. Jag såg bara första 10sek när hon låg och smekte sig (något han önskar att jag gjorde men som jag inte klarar nu).

Din tråd fick mig att tänka på detta igen, annars hade jag faktiskt förträngt det. Tiden läker alla sår som man säger. Jag la så mycket onödig tid och energi på att störa mig på hans fd kk att jag började förakta mig själv och tycka att jag var ful och otillräcklig. Så som du gör nu. Det kvittade dessutom vad min sambo sa för jag trodde inte honom. Jag önskar faktiskt att jag aldrig nämnt det ens. Nu har vi varit ihop i drygt 2år och som sagt så tänker jag inte ens pp det längre.

Har ni så dåligt självförtroende kvinnor?
  • Anonym (K)
    Anonym (Lugnt) skrev 2019-07-25 13:13:24 följande:

Varför ska vi ändra oss för att ni inte kan hantera att vi haft andra kvinnor i vårt liv före er?

Ta och skärp till er istället, och är ni rädda för att exet är bättre får ni väl se till att ge mannen så grymt bra sex att han glömmer sina tidigare knull.

Handlar inte om att ni haft andra kvinnor före oss, utan hur ni väljer att exponera det. Jag är ledsen men jag kan verkligen inte förstå anledningen till att man väljer att medvetet göra något som den man säger sig älska blir ledsen av.

Spara era minnen i bakhuvet men exponera det inte för oss som inte vill veta. Jag hade inga problem att mitt ex hade haft 250 partners innan mig. Han såg till att jag alltid kände mig som den finaste, vackraste och bästa så jag behövde aldrig få en klump i magen. Min nuvarande kan prata om och behandla andra kvinnor på ett vis som han inte gör med mig och det sårar. Jag kan inte ändra på sånna som er. Och ni kan inte ändra på sånna som oss. Vi får bara hoppas att det inte blir för många av dessa ?olyckliga? kombinationerna.
  • Anonym (K)

En del kanske anser sig det?! Men nu tog du ord ut sitt sammanhang. Tråden handlar i stort om att ts känner sig otillräcklig sexuellt i jämförelse med hans ex. Och då citerade jag inlägg som föreslog att ts skulle göra egna videos och vara ännu duktigare ön exet. Vilket jag då menade på är svårt om man från början inte ens känner sig i närheten av vad en porrstjärna presterar på film. Bara för att du vill att du är smal tex så blir FU det knappast för att skippa en måltid eller hur? Det krävs ganska mycket övning och arbete för att bli en stjärna. Om då ts anser att exet är en stjärna på sex så kan hon knappast bli snäppet vassare bara genom att önska det.

Anonym (Lugnt) skrev 2019-07-25 13:10:44 följande:

Blir man en porrstjärna för att man filmar sitt eget sex? Då ska jag lägga till det på mitt CV.

• Anonym (Trådstartare)
    Anonym (K) skrev 2019-07-25 12:10:12 följande:

Ja jo jag vet ju att han inte använder varken videosarna eller bilderna då han aldrig ens använder sin dator. Men ja han var den som fick mig att få bra självförtroende just för han har berättar att jag duger som jag är och vad jag än gör. Så ja, jag har bara lätt att brusa upp mig för sånt här då jag alltid annars klankar ner på mig själv och när jag fick se det här så vart jag å klanka ner på mig själv igen. Och han rkte direkt han kom hem från jobbet igår att jag börjat klanka ner på mig själv och verkade helt borta vilket jag jämt gör när jag övertänker allting. Men ja jag vet att han är nöjd med det vi har. Men jag har helt enkelt för lätt att klanka ner på mig själv direkt någonting dyker upp. Men som sagt, istället för att brusa upp mig om det så sket jag i det och var lite borta i mina egna tankar igår, men känns bättre idag. Var nog ett bra drag att inte dra upp det igår utan låta det vara,annars hade det nog bara blivit må onödigt stort av det.
  • Flaffy

Du ser! Bra att du inte brusade upp. Du ska strunta i vad du hittade. Vad är skillnaden på honom jämfört med före och efter ditt fynd? Nä, ser du, ingenting! Det där ligger hos dig. Han har ju boostat dig men nu sätter du krokben för dig själv. Du ska aldrig jämföra dig med någon annan. Du kommer alltid att förlora! Varför? Du klistrar på egenskaper som du TROR den andra har som inte alls är sant eller verkligt. Skit i det där nu. Låt han spara minnet även digitalt om han vill. Det är dig han har valt.

Svar på tråden Sexvideo med sitt ex