• Anonym (Lisa)

Fisting - fungerar det för alla?

Jag och min partner försökte idag med fisting för första gången. Rejält upphetsad, mycket glidmedel och avslappnad. Han har inte alla särskilt stora händer, utan helt normala och har tidigare testat det med en partner. Kändes bra hela tiden. Dock lyckades han aldrig få in knogarna. Är det vanligt? Eller bara nybörjarotur?

• Svar på tråden Fisting - fungerar det för alla?
  • Xzx

Av dom ca 30 jag varit med har jag bara kunnat fista en av dom - och då är mina händer typ medelstora också. Så det är nog rätt ovanligt att klara av det ja!

• Anonym (Lisa)
    Xzx skrev 2019-07-24 22:25:32 följande:

Av dom ca 30 jag varit med har jag bara kunnat fista en av dom - och då är mina händer typ medelstora också. Så det är nog rätt ovanligt att klara av det ja!

Men har du försökt med många av de 30?
  • Xzx
    Anonym (Lisa) skrev 2019-07-24 22:33:05 följande:
    Men har du försökt med många av de 30?

Inte som att vi har gått in för det alla gånger så klart, men med många av dom skulle jag blivit Extremt förvånad om det gick! 

Jag har dock provat med flera, kanske 7-8, och det är bara en där det ens varit nära. Och hon var en av relativt få som hade barn - oklart om det hänger ihop med det dock...

• Oerhörd

Fisting var svårt att ts emot första gången, men när tröskeln väl klivits över vet jag vad jag klarar av, är tillräckligt avslappnad och det funkar varje gång, blir så våt av bara tanken att det funkar utmärkt utan glidmedel också. (Men det är skönare med extra glid.)

Kan vara att kvinnor som fött barn är tryggare med vad fittan klarar av. De gånger jag inte lyckats fista en tjej har det varit deras första gång och jag har helt enkelt inte lyckats få dem att slappna av tillräckligt. Jag har smååå händer!

Fortsätt försöka, helt magiskt att vara uppträdd på en rejäl knytnäve och känna orgasmen komma...

• Anonym (Öva)

Fortsätt öva!

Det är trixet precis i det läget, då man även måste få tilk att kröka fingrarna inuti för att komma in längre, och lyckats vidga tillräckligt för att få in handen där den är som störst.

Vi får väl till det varannan gång ungefär, men jag har stora händer också...

• Anonym (Lisa)
    Xzx skrev 2019-07-24 22:37:11 följande:

Inte som att vi har gått in för det alla gånger så klart, men med många av dom skulle jag blivit Extremt förvånad om det gick! 

Jag har dock provat med flera, kanske 7-8, och det är bara en där det ens varit nära. Och hon var en av relativt få som hade barn - oklart om det hänger ihop med det dock...

Jag har själv fött barn med ett huvud större än hans hand. Två ggr!
  • Anonym (Lisa)
    Giftskåneman skrev 2019-07-24 23:08:20 följande:

Funkar bäst om man tar in handen på bredden istället för höjden

Ja, han gjorde enligt konstens alla regler och har ju lyckats förut.
  • Anonym (Lisa)
    Oerhörd skrev 2019-07-24 23:45:16 följande:

Fisting var svårt att ts emot första gången, men när tröskeln väl klivits över vet jag vad jag klarar av, är tillräckligt avslappnad och det funkar varje gång, blir så våt av bara tanken att det funkar utmärkt utan glidmedel också. (Men det är skönare med extra glid.)

Kan vara att kvinnor som fött barn är tryggare med vad fittan klarar av. De gånger jag inte lyckats fista en tjej har det varit deras första gång och jag har helt enkelt inte lyckats få dem att slappna av tillräckligt. Jag har smååå händer!

Fortsätt försöka, helt magiskt att vara uppträdd på en rejäl knytnäve och känna orgasmen komma...

Jag vet ju att jag kan föda barn, så jag är lite förvånad ändå att det inte gick.

Är kanske inte heller en person som skulle få orgasm av det.
  • Anonym (Vilma)

Vad är det som händer? Detta är ju sådant man skojade om förr för att det var så jäkla sjukt. Är det något var och varannan medelålderpar håller på med idag? Vad är syftet?

Svar på tråden Fisting - fungerar det för alla?