• MiaAhl­in
    Fri 26 Jul 2019 09:39
    350 visningar
    5 svar
    5
    350

    Nub-teori?

    Jag gjorde kub i tisdags och fick en bra bild på den här så kallade "nuben", och har läst och kollat på bilder men jag tycker ändå det är lite svårt att tyda. Någon som tittat och gissat på många sådana som vill slänga till en gissning på min? Jag ska ändå ta reda på könet på rul men det är lite kul att spekulera och se om det stämmer sen :)

    En kompis tycker det ser ut som en flicka, jag tycker själv det ser mest ut som flicka men det är liksom inte likt några av de bilder jag sett.. För mig spelar det ingen större roll vad det blir, sålänge bebisen är frisk såklart. Har 2 pojkar och 1 flicka sedan innan.

    Så hjälp mig gissa! :)

  • Svar på tråden Nub-teori?
  • Fri 26 Jul 2019 11:39
    #1

    Flicka.

  • MiaAhl­in
    Fri 26 Jul 2019 12:22
    #2
    Johanna1986 skrev 2019-07-26 11:39:26 följande:

    Flicka.


    Tack, då har jag 3 gissningar på flicka nu.

    Fler? :)
  • Fri 26 Jul 2019 13:34
    #3

    Vill satsa min högra arm på att det där är en tjej utifrån skallteorin iaf

  • Sun 28 Jul 2019 14:28
    #4

    Jag vill gissa på pojke då nuben ändå har en vinkel på mer än 30%.

    Dock har jag ingen tidigare erfarenhet av NUBgissning. Så ta det med en nypa salt ;)

    Ska ni ta reda på kön?

  • MiaAhl­in
    Sun 28 Jul 2019 17:25
    #5
    liebespuppe skrev 2019-07-28 14:28:57 följande:

    Jag vill gissa på pojke då nuben ändå har en vinkel på mer än 30%.

    Dock har jag ingen tidigare erfarenhet av NUBgissning. Så ta det med en nypa salt ;)

    Ska ni ta reda på kön?


    Ja jag har ingen aning haha det är vad det är och inget annat :)

    Ja, jag ska be om att få det nedskrivet på en lapp på rul, jag vill gärna veta men inte min sambo. Så vi har kommit överens om att vi gör så, sen om jag köper något just till pojke eller flicka så kommer jag lägga undan det så han inte ser :)
Svar på tråden Nub-teori?