• Marie7

    Sexlust i värmen

    Hej där ute!

    Hur har ni, killar och tjejer, det med sexlusten i värmen? Är den lika eller mindre? Tycker inte lusten riktigt infinner sig när det är så här varmt. Blir trött och orkeslös. Tänker knappt på sex alls. Skriv gärna om ni är tjej eller kille plus ålder!

  • Svar på tråden Sexlust i värmen
  • Anonym (fleur)

    det är för varmt och klibbigt med kroppskontakt.. är för trött och orkeslös också

  • Anonym (Nn)

    Man kan ju bli kåt men efter man kommit är man ju helt slut.

  • Anonym (Q54)

    För varmt och svettigt för att tänka på sex.

  • Nicke989

    Sexlusten och även lusten till andra saker sjunker i den här värmen. Blir mest bara trött, irriterad och seg när det är varmt. Förra årets sommar var en plåga.

  • Anonym (Kvinnamedlust)

    Tvärtom här... är mycket kåtare överlag när det är varmt, och nu när det är hett är jag riktigt het och lättantändlig med!

  • Xzx

    Jag har varit Jätte kåt i flera dagar nu. Inte ett sånt där skriande behov av att tömma mig, men vill bara mys-knulla hela tiden. Och min KK är bortrest... Bleh!


     


    Kille, 32 år.

  • Pussan

    Precis som de senare inläggen här skriver, visst blir man väl kåtare i värmen. Jag är oftast kåt annars också men när termometern når uppåt 30 blir det rent akut. Inte så att jag vill knulla i den värmen men när jag har legat naken eller nästan naken i solen och blivit het så vill jag bara duscha och sedan in i ett rum med ac eller åtminstone en fläkt och få mig en riktig omgång. 

  • Anonym (Japp!)

    Värme gör mig helt klart mer kåt...är en tjej med riktigt hög sexlust i vanliga fall men nu är den ju högre. Och samma här, kk:n bortrest. Skall se om det går att få till en dejt imorgon med en ny, desperata tider kräver handling ;)

  • Tom Araya
    Marie7 skrev 2019-07-28 15:36:22 följande:

    Hej där ute!

    Hur har ni, killar och tjejer, det med sexlusten i värmen? Är den lika eller mindre? Tycker inte lusten riktigt infinner sig när det är så här varmt. Blir trött och orkeslös. Tänker knappt på sex alls. Skriv gärna om ni är tjej eller kille plus ålder!


    Samma här.

    Kåt kan jag känna mig, men lust att ha sex med en kvinna och svettas floder över henne vid ett knull...nä, det känner jag ingen lust över, i synnerhet inte nu när jag är singel och sex då skulle innebära en ny bekantskap.

    Orken blir såklart också lidande i den här värmen.

    Bad och fläktande vindar, gärna i sällskap och i nakenhet lockar mer än sex just nu.
Svar på tråden Sexlust i värmen