• Naturalboost

    Träffade kille vid stranden

    En kille som adda mig för ett år sedan på Facebook men som jag glömde acceptera träffade mig idag på stranden, vi bestämde för att dricka ikväll nu frågade han bad jag heter på Facebook sedan såg han att han hade försökt adda mig så det blev lite pinsamt.

    Nu accepterade jag han o ser att han skryter över hur han tjänade 4 miljoner under ett år och lagt upp massa bilder på det på Facebook och nu är det helt dött och han svarar inte när jag skriver.

    Blev han butthurt över att jag inte såg att han försökte adda mig förut? Kan bara blocka han om han beter sig som en luffare

  • Svar på tråden Träffade kille vid stranden
  • Mamma S

    Dejtar du både kvinnor och män? I dina tidigare trådar har du pratat om kvinnor som dissat dig på diverse vis, nu blir jag nyfiken på om du är kvinna eller man?

  • Dr Nail

    Eftersom du har facebook, så gissar jag att du är minst 45 år gammal, men du skriver som en tonåring, på sin höjd. Det är där skon klämmer. Du sänder mixade signaler till folk.

  • Naturalboost
    Mamma S skrev 2019-07-29 07:53:43 följande:

    Dejtar du både kvinnor och män? I dina tidigare trådar har du pratat om kvinnor som dissat dig på diverse vis, nu blir jag nyfiken på om du är kvinna eller man?


    Det är en polare till mig. Vi har mycket gemensamt. Nej dejtar inte män
Svar på tråden Träffade kille vid stranden