Anonym (Ful) skrev 2019-07-28 23:07:07 följande:
Jag fick se en bild av mig själv som en kompis tog på mig i profil.
Alltså det var det fulaste jag någonsin skådat!!!
Jag är så jävla ful i profil. Jag vill inte gå ut och visa mig bland folk längre!
Jag har en utbuktande panna nedtill, vid ögonbrynen så mina ögon sitte jättedjupt!
Näsan ska vi inte ens tala om!!!
Och kinderna är smala och ansiktet avlångt och så en liten utpekande haka på det.
Alltså fy fan jag kräks!!!
Är det någon som känner igen sig!?
Jag googlade bild i profil och folk är ju sjukt snygga i profil.
Framifrån ser jag helt okej ut och jag har aldrig uppfattat mig själv som direkt ful (inte snygg heller). Men alltså profilen - den ena sidan var fulare än den andra (bad kompisen att ta en bild från andra profilen).
Buhu!!! Så här har jag gått runt, ovetandes i alla år. Jag skäms!
Hur ser ni ut i profil?
Hej på dig!
Jag tippar på att du är en kvinna och jag vill bekräfta dig att jag häromdagen gymmande på min lokala gym. Där var det en liten kvinna som bara var någon cm kortare än mig, precis så som jag gillar det. På profil så var hon ungefär så som du beskrev det. Men oj så vacker tyckte jag att hon var.
Jag tog till mig modet och pratade med henne en gnutta. Jag har hela tiden hoppats att få träffa henne igen!
Det är ingenting fel på ditt utseende!! Du tror så om dig själv för att du är så ovan att se dig själv i profil. Och dessutom är vilken människa som helst och försöker se dig själv utifrån vad andra skulle kanske se dig och därför blir du rädd och tror att du är ful.
Du är mest troligt inte det. Den kvinnan jag började småprata med blev än mer intressant dam när jag fick kontakt med henne. Hon verkade ha en bra personlighet.
Så om du fortsätter med din trevliga personlighet och inte trycker ner dig själv, så blir nog allting jättebra!
Det gör mig lite ledsen av att läsa din TS. Men jag kan förstå dig, allt handlar om att man är ovan och rädsla över vad andra tycker och tänker.
Ha det så bra!