• Anonym (Ful)

Jag är så fruktansvärt FUL i profil!!!

Jag fick se en bild av mig själv som en kompis tog på mig i profil.

Alltså det var det fulaste jag någonsin skådat!!!

Jag är så jävla ful i profil. Jag vill inte gå ut och visa mig bland folk längre!

Jag har en utbuktande panna nedtill, vid ögonbrynen så mina ögon sitte jättedjupt!

Näsan ska vi inte ens tala om!!!

Och kinderna är smala och ansiktet avlångt och så en liten utpekande haka på det.

Alltså fy fan jag kräks!!!

Är det någon som känner igen sig!?

Jag googlade bild i profil och folk är ju sjukt snygga i profil.

Framifrån ser jag helt okej ut och jag har aldrig uppfattat mig själv som direkt ful (inte snygg heller). Men alltså profilen - den ena sidan var fulare än den andra (bad kompisen att ta en bild från andra profilen).

Buhu!!! Så här har jag gått runt, ovetandes i alla år. Jag skäms!

Hur ser ni ut i profil?

• Svar på tråden Jag är så fruktansvärt FUL i profil!!!
  • Anonym (Ful)

Ingen som känner igen sig?

Jag tänkte att det kan vara ovanan att se sig själv i profil, så jag tänkte om någon annan här reagerar likadant när ni sett er själva i profil?

• Anonym (lina)

Har samma problem, utbuktande ''ögonbrynsben'', utstickande underläpp och typ icke-existerande haka, alltså den är helt omarkerad, ser verkligen hemskt ut i profil. En ''tröst'' kan väl kanske vara att ett foto är tvådimensionellt så i verkligheten kanske det inte är fullt så fult. 

• Anonym (Anna)

Jag ser helt ok ut i profil, men framifrån är jag väldigt osymmetrisk, helt sned i ansiktet. Inget jag direkt ser när jag ser mig i spegeln men ser det tydligt på kort. Jävla oflyt man ska ha ;) inte så mycket att göra åt och inget jag mår direkt dåligt över heller.

• Anonym (Two faces)

Jag är jättesnygg framifrån men har en ful profil. Min näsa och haka sett jättekonstig ut men framifrån perfekt form. Märkligt.

Men jag klagar inte. Kunde ha varit värre saker i livet

• Anonym (Ful)
    Anonym (Two faces) skrev 2019-07-28 23:55:05 följande:

Jag är jättesnygg framifrån men har en ful profil. Min näsa och haka sett jättekonstig ut men framifrån perfekt form. Märkligt.

Men jag klagar inte. Kunde ha varit värre saker i livet

Det sista du skrev var väldigt bra skrivet.

Jag ska också sluta bry mig. Tack!
  • Anzil
    Anonym (Ful) skrev 2019-07-28 23:07:07 följande:

Jag fick se en bild av mig själv som en kompis tog på mig i profil.

Alltså det var det fulaste jag någonsin skådat!!!

Jag är så jävla ful i profil. Jag vill inte gå ut och visa mig bland folk längre!

Jag har en utbuktande panna nedtill, vid ögonbrynen så mina ögon sitte jättedjupt!

Näsan ska vi inte ens tala om!!!

Och kinderna är smala och ansiktet avlångt och så en liten utpekande haka på det.

Alltså fy fan jag kräks!!!

Är det någon som känner igen sig!?

Jag googlade bild i profil och folk är ju sjukt snygga i profil.

Framifrån ser jag helt okej ut och jag har aldrig uppfattat mig själv som direkt ful (inte snygg heller). Men alltså profilen - den ena sidan var fulare än den andra (bad kompisen att ta en bild från andra profilen).

Buhu!!! Så här har jag gått runt, ovetandes i alla år. Jag skäms!

Hur ser ni ut i profil?

Hej på dig!

Jag tippar på att du är en kvinna och jag vill bekräfta dig att jag häromdagen gymmande på min lokala gym. Där var det en liten kvinna som bara var någon cm kortare än mig, precis så som jag gillar det. På profil så var hon ungefär så som du beskrev det. Men oj så vacker tyckte jag att hon var.

Jag tog till mig modet och pratade med henne en gnutta. Jag har hela tiden hoppats att få träffa henne igen!

Det är ingenting fel på ditt utseende!! Du tror så om dig själv för att du är så ovan att se dig själv i profil. Och dessutom är vilken människa som helst och försöker se dig själv utifrån vad andra skulle kanske se dig och därför blir du rädd och tror att du är ful.

Du är mest troligt inte det. Den kvinnan jag började småprata med blev än mer intressant dam när jag fick kontakt med henne. Hon verkade ha en bra personlighet.

Så om du fortsätter med din trevliga personlighet och inte trycker ner dig själv, så blir nog allting jättebra!

Det gör mig lite ledsen av att läsa din TS. Men jag kan förstå dig, allt handlar om att man är ovan och rädsla över vad andra tycker och tänker.

Ha det så bra!
  • Anonym (Ful)
    Anzil skrev 2019-07-29 11:25:01 följande:

Hej på dig!

Jag tippar på att du är en kvinna och jag vill bekräfta dig att jag häromdagen gymmande på min lokala gym. Där var det en liten kvinna som bara var någon cm kortare än mig, precis så som jag gillar det. På profil så var hon ungefär så som du beskrev det. Men oj så vacker tyckte jag att hon var.

Jag tog till mig modet och pratade med henne en gnutta. Jag har hela tiden hoppats att få träffa henne igen!

Det är ingenting fel på ditt utseende!! Du tror så om dig själv för att du är så ovan att se dig själv i profil. Och dessutom är vilken människa som helst och försöker se dig själv utifrån vad andra skulle kanske se dig och därför blir du rädd och tror att du är ful.

Du är mest troligt inte det. Den kvinnan jag började småprata med blev än mer intressant dam när jag fick kontakt med henne. Hon verkade ha en bra personlighet.

Så om du fortsätter med din trevliga personlighet och inte trycker ner dig själv, så blir nog allting jättebra!

Det gör mig lite ledsen av att läsa din TS. Men jag kan förstå dig, allt handlar om att man är ovan och rädsla över vad andra tycker och tänker.

Ha det så bra!

Åh, så fint skrivet! Tack så jättemycket, fina du! <3
  • Anonym (Alexandra)

Jag är inte snygg i profil heller. Framifrån ser jag ganska bra ut men sidan å nej. Näsan är för lång och allt ser bara konstigt ut. Men inget att göra åt. Alla har vi våra små egenskaper som gör oss till oss. Hoppas du hittar självkänslan och har huvudet högt... för att det är ditt!!

• 10oktober

Jag tycker jag ser helt okej ut i spegeln men gillar inte heller min profil (eller att se mig snett bakifrån i t.ex. provhyttar). Krokig näsa, liten haka, huden under hakan är slapp (får lätt dubbelhakor) och mitt bakhuvud sluttar. Men inget jag tänker på mer än om jag råkar se det :)

• Anonym (också ful profil)

Jag ser också mycket fulare ut i profil än framifrån. Försöker tänka att det kunde varit värre. Att jag sett lika ful ut framifrån som i profil..

• Anonym (malla)
    Anonym (också ful profil) skrev 2019-07-29 14:23:30 följande:

Jag ser också mycket fulare ut i profil än framifrån. Försöker tänka att det kunde varit värre. Att jag sett lika ful ut framifrån som i profil..

Om det hade varit så för mig hade jag nog aldrig gått ut. Ser ut som en man i profil, med stor näsa och haka och sen dubbelhakor på det, sen ser kinderna från sidan stora ut, som att jag har en tumör. Tack o lov att jag inte är lika ful framifrån, där är det bara nästan och dubbelhakan som stör men jag ser iaf ut som en kvinna.
  • Anonym (Ful ur alla vinklar/miss piggy)

Är inte bara ful i profil utan oavsett vinkel ser jag ut som jag inte utvecklats från apa som alla andra utan jag är utvecklad från gris.

Dessutom hade jag en ex. som misshandlade mig grovt med rakblad och kniv så att jag ser ännu värre ut. Syftet med misshandeln var det och han lyckades. Ser lite ut som en orch från sagan om ringen kanske. Ful före det, ännu fulare efter

Det går inte att sminka över, jag pallar inte massvis med operationer...så jag tog en enda operation och gjorde porrpattar istället. Har man porrpattar ser inte folk en i ansiktet ändå. Oavsett profil eller framifrån. Bakifrån är jag skitsnygg också så strunt samma. Är alldeles för stort fokus på hur folk ser ut i ansiktet och bedöma om någon ser bra ut eller ej beroende på det istället för kroppen som jag tycker är mycket viktigare.

• Anonym (malla)
    Anonym (Ful ur alla vinklar/miss piggy) skrev 2022-01-23 14:50:18 följande:

Är inte bara ful i profil utan oavsett vinkel ser jag ut som jag inte utvecklats från apa som alla andra utan jag är utvecklad från gris.

Dessutom hade jag en ex. som misshandlade mig grovt med rakblad och kniv så att jag ser ännu värre ut. Syftet med misshandeln var det och han lyckades. Ser lite ut som en orch från sagan om ringen kanske. Ful före det, ännu fulare efter

Det går inte att sminka över, jag pallar inte massvis med operationer...så jag tog en enda operation och gjorde porrpattar istället. Har man porrpattar ser inte folk en i ansiktet ändå. Oavsett profil eller framifrån. Bakifrån är jag skitsnygg också så strunt samma. Är alldeles för stort fokus på hur folk ser ut i ansiktet och bedöma om någon ser bra ut eller ej beroende på det istället för kroppen som jag tycker är mycket viktigare.

Beklagar det som hänt dig. Och ja man är ju mycket mer än ett ansikte. Tycker bättre om bilder där min kropp syns, det är ju också så folk ser en, med en kropp, ansikte och hår. 
Svar på tråden Jag är så fruktansvärt FUL i profil!!!