Forum Första trimestern - Gravid
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Fler som precis plussat?

Tis 30 jul 08:09 Läst 0 gånger Totalt 7 svar
    Tis 30 jul 08:09

Plussade i lördags på äl+10. Fler omkring samma vecka ?:D

Ska på vul 20/8 .. 3 veckor dit .. känns som en evighet !! :)

Vad för symtom har ni?

• Anonym (Härär­entill­)
    Visa endast
    Ons 31 jul 21:41 #1

Jag plussade i söndags med fjärde barnet... Jag har ömma bröst, molvärk och är hiskeligt trött.

Vad har du för symtom?

• Anonym (Jag med)
    Visa endast
    Ons 31 jul 22:38 #2

Plussade i förrgår! Andra barnet men 6e graviditeten, håller tummarna för bättre tur nu jämfört med de 4 senaste graviditeterna...

• Anonym (Jag också)
    Visa endast
    Ons 31 jul 22:44 #3

Plussade ordentligt förra onsdagen, är i v.5-6 Nu. Har noll symtom, kanske är tröttare än vanligt? Men det har ju varit rätt varmt och jag har jobbat många nätter. Hade kanske ömma bröst förra veckan men inte längre. Bokade in ett privat VUL här om 2v. Längtar ordentligt! Känner mig inte gravid alls just nu.

• Tor 1 aug 08:35 #4

Mina symtom är ömma bröst, stickningar i livmodern och när jag vänder mig eller nyser så drar det i ligamenten. Är också lite illamående men inte så farligt.. än..:)

Trött nå så kopiöst !! Orkar knappt jobba haha..

Känns som jag bara väntar på vul nu så man ser att allt ser bra ut iallafall så kanske man tror lite mer på att man faktiskt är gravid

• Anonym (Mizzi­z)
    Visa endast
    Ons 14 aug 20:42 #5

Grattis tjejer! Plussade oxå precis <3 hur många barn har ni sen tidigare å hur gamla är dom?

• Ons 14 aug 20:56 #6

Plussade 22 Juli, och går in i vecka 9 på lördag. Ska på VUL på måndag 19/8. Längtar, vill se så allt är bra!

Har haft symptom som molvärk, ömma bröst, stickningar i livmodern, och även något illamående. Men tycker inte symptomen är extrema och kommer och går lite. Vissa dagar känns de verkligen, andra känns knappt något, som idag.

• Ons 14 aug 20:59 #7

Jag va på vul idag och allt såg bra ut och hjärtat pickade :) vart framflyttad 1 dag också.

Illamåendet börjar komma mer och mer och känner av mycket i livmodern.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll